Hur många var det sist?
detta får nog JKay svara på.... men en 80st var vi väll JKay the man?
Hur många var det sist?
detta får nog JKay svara på.... men en 80st var vi väll JKay the man?
Klart jag kan svara på det!
88 hojar startade från PREEM i Kävlinge. Alla utom 1 kom hem i helt skick. Eller va det 2?
Klart jag kan svara på det!
88 hojar startade från PREEM i Kävlinge. Alla utom 1 kom hem i helt skick. Eller va det 2?
Om du syftar på mig med den andra så höllt min, bara en liten nätt vältning
Oj.. de va ju en del Nicet jööh
Då blir vi kanske hundra iår då
Kom o tänka på dom stopp vi kommer ha, stackars själar som råkar ut för hungriga knuttar... hehehe
Njaaaäää...det var Adi som trilla över söderåsen...sen vette katten om det var fler som dratta i backen under SVT 2006? Eller sviker minnet mig så? Minns inte att du gjorde "tappa hojen" tricket.
QUOTE]
Tappa o tappa miste balansen lite, så fick se diket på närahåll
Men du ser till att vara vaken på krön m.m. hädanefter!
Njaaaäää...det var Adi som trilla över söderåsen...sen vette katten om det var fler som dratta i backen under SVT 2006? Eller sviker minnet mig så? Minns inte att du gjorde "tappa hojen" tricket.
Tappa o tappa miste balansen lite, så fick se diket på närahåll
Jag tycker att vi bestämmer oss för att avskaffa backkrön, träd, brunnar, diken och sist men inte minst mötande körbana. Först då blir jag nöjd
Över 100 har vi redan varit.
Nationaldagsrundan (NDR) var vi 110 hojar och Söder om Landsvägen (SLT) var vi 102 st!!
Tänk dig 110 hojar med ca 120 pers som ska ha mat...det fixade pizzerian i Kivik bra! Vissa åt på annat ställe.
Aaha... Här var det lite bra fakta
NDR o SLT...... Right!
Ja shit... de var ju en del de
Är ju en gammal kock o bartender så man vet ju hur det kan gå till...
Jag kan se dom nu som inte e förberedda.... Dom kommer spinna så satans fort så dom kan kyssa sig själv i röven..
Skall bli kul o få hänga me
Oj, var det din första gruppkörning JKay? Det klarade du bra och inget av din nervositet märktes.
SLT hölls väl första gången 2005 va? Hur många var ni som körde då? Det kanske Maverick minns?
Jag vet att NDR & SLT kördes 2005 men då var antalet deltagare låååångt ifrån dem vi har idag.
Jag var med på NDR 2005. Då var vi ca: 20 hojar.
Egentligen startade allt 2005 och föregångaren till SVT hette Påskharerundan och kördes som sig bör till Påsk. Den gången samlades vi på mitt jobb och inledde med ägg o sillafrukost som jag bjöd på. Lite lättare då vi bara var 7 hojarOj, var det din första gruppkörning JKay? Det klarade du bra och inget av din nervositet märktes.
SLT hölls väl första gången 2005 va? Hur många var ni som körde då? Det kanske Maverick minns?
Ser att vissa har "bokat" sig i vissa grupper....detta har ju inte jag gjort,
hoppas detta kan göras på plats sen den 21/4....kanske ingen ledig grupp kvar då som vill ha en....
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|