Dig ska jag inte ta till Skattkammarön fler ggr!
Ah snutte, snälla snälla ta mig till din skattkammarö igen! Det var ju najs senast ju.
Dig ska jag inte ta till Skattkammarön fler ggr!
Hade det varit så väl.... nä, Smålandsstenar o Gislaved över dagen bara. Kulfaktor 4 på en 10-gradig skala. Men men... a man´s got do to what a man´s got to do.Maverick>> Såg i en annan tråd att du skulle till min gamla hemstad i veckan (inte Paris). Håll dig borta därifrån! Det kan aldrig komma något gott ur att besöka den lilla gråa hålan!
It's no good fer you!
Såvida det inte är grannhålan Anderstorp du skall besöka för några varv... Övning inför SVT kanske?
Men men... a man´s got do to what a man´s got to do.
Hade det varit så väl.... nä, Smålandsstenar o Gislaved över dagen bara. Kulfaktor 4 på en 10-gradig skala. Men men... a man´s got do to what a man´s got to do.
Och för dig är det att åka till Gislaved, harre jisses. Själv skall denna man hugga 100 träd, bestiga Mount Everest, korsa Arktis nu på förmiddagen. Får se vad jag gör på eftermiddagen. Tar en Caffe Latte kanske.
Är det ok att ta med en kille som övningskör med mig privat till denna runda?
Vi skulle i så fall ta långsammaste gruppen och näst längst bak i gruppen.
Kan ställa upp som sisteman för att hamna längst bak om jag får en karta över rundan.
Skriv vad ni tycker så ska jag se om jag tar med honom utifrån utfallen på kommentarerna.
Jag ställer mig tveksam till detta. Att köra i grupp i hyfsat högt tempo kräver sin kvinna eller man. Jag tycker inte det är rätt forum för en som inte har lappen. Kalla mig gärna party pooper, förstår att det kliar i fingrarna Mina 50 cent in da house. Vad säger rösten med resten?
Men är han rent grön så är jag lite tveksam.
Jag håller helt med dig.
Men grabben kanske har mycket vana o köra hoj? då gör det kanske inte ngt. Men är han rent grön så är jag lite tveksam.
-Snabbare änn kvickt- grupper? hehe
Sign me inn..! ;D (Mellan/rätt så snabb)
Min hoj skulle gärna vilja åka i snabbare än snabb-gruppen. Jag får ta det lungt efter vurpan i höstas. Det är väl enda gången som Jkay fått riktig fartrand i kallingen. Halvvarm pizza och vurpa = fartrand
Min hoj skulle gärna vilja åka i snabbare än snabb-gruppen. Jag får ta det lungt efter vurpan i höstas. Det är väl enda gången som Jkay fått riktig fartrand i kallingen. Halvvarm pizza och vurpa = fartrand
Nu börjar det bli lite folk =) Kanske kan slå rekordet i år.....
Underbar lång runda det blev idag.. nya däcken inkörda
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |