Ser att vissa har "bokat" sig i vissa grupper....detta har ju inte jag gjort,
hoppas detta kan göras på plats sen den 21/4....kanske ingen ledig grupp kvar då som vill ha en....
Du har en given plats i min grupp.
Ser att vissa har "bokat" sig i vissa grupper....detta har ju inte jag gjort,
hoppas detta kan göras på plats sen den 21/4....kanske ingen ledig grupp kvar då som vill ha en....
Du har en given plats i min grupp.
Du är välkommen!
Det brukar vara stort för dem flesta (läs alla). Skånevårenturen var min första gruppkörning (2006) dessutom som Raislajter. Jag stack ut hakan lite för långt och menade på att det var för lite engagemang i Skåne!!! Hahahaha!!!
Fick med mig Maverick och PGH, planerade turen och trodde för mitt liv inte att det skulle komma så många! Räknade med en 25-30st...MAAAX!
På dagen D...när man står o har 65% av alla anmälda på PREEM...då vart jag nervis! Sen hämta upp resten i Klippan....jisses vilket följe!
Känns tryggt : förra året körde jag vilse
Då va halva antalet deltagare anmält. Nu väntar anstormningen av andra halvan Tycker det är väldigt lite RoH med på listan.
Lite konstigt... alla dom andra turerna har vi sett speedkulor från RoH i leden och så vitt jag vet så har dom inte haft något emot det sociala tempot. Svina satan gör ni (vi) ju på TT.Det blir nog inte fler heller....
De flesta tycker det går ALLDELES för långsamt
själv tycker jag att det går lagom + att SVT är en gemensam social runda
samtidigt är det tidigt på våren & många e rostiga, så mig passar det bra att fisa runt långt bak i kön
Iiihihihi....naaaj? gjorde du det.... *flina*
vi får väl anordna en megatuta till dig som OM du skull snurra väck så kunde man busvisslat så megatutan går igång...elr nåt.. eehehehe
ja jag gjorde ju det....några som skulle lämna gruppen och då följde jag efter dem.....
sen var jag vilsen....hihi
bra lösning med tutan måste jag säga...
Alltså....ett PAR saker måste du lära dig inför en sån här tur.
1. Kartan är ALDRIG känd i förväg. Resvägen blir helt officiell vid en tidpunkt som heter återkomst. Lite kul får vi som rajslaiters ha jue! Det ska ju vara som en överraskning!
2. Mobilnummer finns ute vid turens start...om alla har skrivit upp det då....(vi är inte korkade serrusåatt)
3. Vi regerar...du lyder!
Well spoken my young apprentice!Alltså....ett PAR saker måste du lära dig inför en sån här tur.
1. Kartan är ALDRIG känd i förväg. Resvägen blir helt officiell vid en tidpunkt som heter återkomst. Lite kul får vi som rajslaiters ha jue! Det ska ju vara som en överraskning!
2. Mobilnummer finns ute vid turens start...om alla har skrivit upp det då....(vi är inte korkade serrusåatt)
3. Vi regerar...du lyder!
Gutt Eddi! Ett väldigt relevant inlägg i debatten.spam spam spam....
Finns ett ord som gäller här. ÖKA!!!Hallå allihop! Synd att man inte kan hänga med i år igen Hojen är inte riktigt färdig men jag kanske hänger med på nästa tur! Kör så det ryker!!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |