Solid snake
Guest
Hej snigeln!
Du slutar vara glad här, va.Hahahahahahaha!!
Last edited:
Hej snigeln!
Du slutar vara glad här, va.Hahahahahahaha!!
72 över ??!!!! ajajajaj det ser inte riktigt bra ut... fan kunde du inte bara gazzat vidare
Nej men grejen var den att jag inte såg lasern då det var mörkt ute och de hade ställt sig dolt uppe på en bro. Och sen när jag kom i full karriär kom en mc-polis på påfarten med blåljusen igång, så jag nitade bromsarna och tänkte puh, det var tur han inte kunde mäta det.. Han vinkade in mig och jag stannade. Sen bad han mig om körkortet och sen skulle jag köra efter honom upp till bron. Då började poletten trilla ner.. Väl uppe hos konstapel Konrad och kapten Kurt fick jag höra att jag kört i 165 på 90 väg.. minus 3 km/h i bonus.. suck. Känns tungt nu. Hörde om en som åkte fast i samma kontroll förra veckan i 145 km/h och fick 17000 i dagsböter...
Nej men grejen var den att jag inte såg lasern då det var mörkt ute och de hade ställt sig dolt uppe på en bro. Och sen när jag kom i full karriär kom en mc-polis på påfarten med blåljusen igång, så jag nitade bromsarna och tänkte puh, det var tur han inte kunde mäta det.. Han vinkade in mig och jag stannade. Sen bad han mig om körkortet och sen skulle jag köra efter honom upp till bron. Då började poletten trilla ner.. Väl uppe hos konstapel Konrad och kapten Kurt fick jag höra att jag kört i 165 på 90 väg.. minus 3 km/h i bonus.. suck. Känns tungt nu. Hörde om en som åkte fast i samma kontroll förra veckan i 145 km/h och fick 17000 i dagsböter...
Om jag inte läst helt fel så får väl inte Polisen skjuta med laser från en annan väg en vägen de ska kontrollera?!Nej men grejen var den att jag inte såg lasern då det var mörkt ute och de hade ställt sig dolt uppe på en bro. Och sen när jag kom i full karriär kom en mc-polis på påfarten med blåljusen igång, så jag nitade bromsarna och tänkte puh, det var tur han inte kunde mäta det.. Han vinkade in mig och jag stannade. Sen bad han mig om körkortet och sen skulle jag köra efter honom upp till bron. Då började poletten trilla ner.. Väl uppe hos konstapel Konrad och kapten Kurt fick jag höra att jag kört i 165 på 90 väg.. minus 3 km/h i bonus.. suck. Känns tungt nu. Hörde om en som åkte fast i samma kontroll förra veckan i 145 km/h och fick 17000 i dagsböter...
ojojoj 112 st nu
Nu talar du i nattmösan...ojojoj 112 st nu
Nu talar du i nattmösan...
Jag fick det till 115
Just precis för 12 minuter sedan drog jag gängpaj på oljetråget Får se om jag hinner fixa det till lördag...
Det ska bara inte gå på en Suzuki, ngn måste fulmeckat med den....Just precis för 12 minuter sedan drog jag gängpaj på oljetråget Får se om jag hinner fixa det till lördag...
Det är fixat, hittade en uppborrad motor till 1800 cc på ebay.com - "köp nu" med direktleverans, sen bytte jag. Lätt som en plätt - klart på under 20 minuter. Impad själv faktiskt. På fredag skall jag ut på testrunda och rekrunda med sopborste i högsta hugg
Du e kass!
Du är jävligt lång
Nu har jag inte orkat läsa hela tråden, så jag passar på att fråga istället. Jag jobbar i kivik på lördag, är det er jag får som sällskap vid pizzerian?
Nu har jag inte orkat läsa hela tråden, så jag passar på att fråga istället. Jag jobbar i kivik på lördag, är det er jag får som sällskap vid pizzerian?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |