Nja, tveksamt. Då har vi nog kommit lite vilse.
Tala för dig själv!
Nja, tveksamt. Då har vi nog kommit lite vilse.
Avslöja nu inte någotNu har jag inte orkat läsa hela tråden, så jag passar på att fråga istället. Jag jobbar i kivik på lördag, är det er jag får som sällskap vid pizzerian?
Hur mycket vilsekörning kommer det att bli? Behöver man ta med pass och tandborste?
Det fixar du snabbt, ur med den NYA oljan i en ren dunk, skruva loss oljetråget, åk till mekaniskt verkstad.Just precis för 12 minuter sedan drog jag gängpaj på oljetråget Får se om jag hinner fixa det till lördag...
Om jag inte läst helt fel så får väl inte Polisen skjuta med laser från en annan väg en vägen de ska kontrollera?!
Låter som du ska göra ett hembesök :-DDet fixar du snabbt, ur med den NYA oljan i en ren dunk, skruva loss oljetråget, åk till mekaniskt verkstad.
Sen borrar dem upp hålet och sätter i helicoil gänginsats, klart.
Edit: rekommenderar att du köper packning på tub också och har på den vanliga packningen, på båda sidor av den för jag tror inte att du får tag på en ny oljetrågspackning innan helgen.
Skär av överflödig packning som sticker ut sen när det har torkat så ser det rätt ok ut.
Kom ihåg att inte plaska på för mycket bara, räcker med en tunn remsa runt om bara, glöm inte att rengöra ytorna med t-röd först och packningen räcker det att du torkar av.
Precis, och vid en sådan fartöverträdelse hoppas jag inte man erkänner på plats.Det har jag också för mig, de måste ju stå synliga där man kör annars kan de fan lika bra ligga i buskarna och ***ilura.
Precis, och vid en sådan fartöverträdelse hoppas jag inte man erkänner på plats.
Det är fixat, hittade en uppborrad motor till 1800 cc på ebay.com - "köp nu" med direktleverans, sen bytte jag. Lätt som en plätt - klart på under 20 minuter. Impad själv faktiskt. På fredag skall jag ut på testrunda och rekrunda med sopborste i högsta hugg
Ousch, 72 över, inte bra.Vet ej, körde 72 km/h över tillåten hastighet.. you tell me? Hoppas iaf jag inte behöver ta om både bil och mc.. suck.
Låter som du ska göra ett hembesök :-D
Om jag inte läst helt fel så får väl inte Polisen skjuta med laser från en annan väg en vägen de ska kontrollera?!
Där står inte ovanför vägen
Ser inte så toket ut nu jue...
Ser inte så toket ut nu jue...
Fick en kul bild om nästa olympiska motorsport.. curling på sporthoj
Din väderprognos är ju värdelös. Lägger in en bättre.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |