Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

Wanted

Adrenalin-gosse!
Gick med
12 Jan 2007
Hoj
CBR1000RR
Segt som fan det som hände förstår hur du känner det. kortet är tyvär borta helt klart skulel jag säga. DU sa att en kompis blevtagen föra veckan right ?
Och fick 17000 i dags böter hur kan han ha fått den domen så fort för polisen på plats har ingen rätt att döma någon till daxböter. Brukar ta ett par månader innan man får besked på en sådan sak.

Du gissar på att jag får ta om det eller? Fan va segt om så är fallet.. Han som fick 17000 i dagsböter fick inte reda på det av polisen. Han fick brev hem från en åklagare på länsrätten precis som jag kommer få..

Ang. om man får mäta från en annan väg eller inte spelar ingen större roll då jag redan har erkänt/skrivit på papperna.

Vädret ser ut att bli kanon på lördag. Ha det så trevligt!

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Jag var ute en testrepa med den nya uppborrade 1800 cc motorn, kan säga att den drar DÅKTET över hela registret. Fy fan vikken tur jag hade som hittade en utbytesmotor. Å så snabbt allt gick:tungan

Oas

Ny medlem
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
Scott Speedster S10, Crescent-
Jag var ute en testrepa med den nya uppborrade 1800 cc motorn, kan säga att den drar DÅKTET över hela registret. Fy fan vikken tur jag hade som hittade en utbytesmotor. Å så snabbt allt gick:tungan

Du får väl skaffa en utbytesmotor till efter SVT på lördag :D

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
BMW R 1250R -21
Det är inte så att du tar höga doser av läkemedel???

tjille

Guest
¡uɹöq-ʎɐʞɾ uǝ ɐɹöƃ uɐʞ ıʌ ås 'uölspɐuåɯ åd ʞɔäpʞɐq ʇʇʎu suɐɾloɹds ʇʇǝ ¡ɯɐɹɟ ɹɐʇ ɾǝɹɟ ɹoɹqɹɐɟ pɐʌ nu ɐʇʇıʇ 'ɯɐɹƃoɹduɹɐq ʇǝp ɹä nu uɹɐq ɐllɐ ɾǝɥ

Är nog fan dags för en kaffe, känner mig helt bakväntuppochner-ig.

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Jag måste bara säga att väderproggen ser fö jävla lovande ut, eller va sar ni bojs änd görls?!

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Kommer i håg söder om landsvägen turen förra året, när jag vaknade regnade det, men på dagen då vi kom till Höllviken o Trelleborg var det solsken och rikigt jävla gött!:yoparty Så länge vi slipper regn o annat så tror jag det kommer bli rikigt trevligt!:)

Ja, väderleksrapporten ser mycket lovande ut!:) Ni har valt rätt dag...igen!

Hoppas jag...:rolleyes:

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...