Va, ingen nedlåtande kommentar? Nästan så jag blir besviken..
Oljetanker, bild 4 (liiite men dock)
nä då inget illa menat
Va, ingen nedlåtande kommentar? Nästan så jag blir besviken..
Oljetanker, bild 4 (liiite men dock)
Min aprilia, som alla hånar! (inkl. jag själv tydligen)
nä då inget illa menat
Några till...
Nej, det var det som var så konstigt ju..
på en oljetanker som det tydligen kallas här nere..
Håller med.. skurupsbönderna som kom på det! Refererar antagligen till att min hoj läckte olja i början osv..
Det var det en till som gjorde, ur gaffelbenet(inte min dock). Vad är det man säger.. En Aprilia läcker inte, den markerar bara sitt revir
Tack alla för en trevlig dag! I jämförelse med fjolåret var vägarna lite skitigare, men vädret lite finare, och deltagarna lite mindre kända? (för mig)
Tänkte även att jag skulle dela med mig av en annan anekdot. År 2007 betydde lite strängare kyla, och lite mer längta hem hastighet på mätaren, och då bevittnade jag en familj vars takbox på deras V70 hade öppnat sig mitt på motorvägen, strax innan SonyEricsson i lund. 2007 skrattade jag gott när det flög flytvästar, BH:ar, blöjjor, och långkalsonger över hela motorvägen och tänkte i mitt stilla sinne (Haha, vilken jävla syn.... fy fan och springa där över motorvägen och plocka kläder som om det vore Balter i de Norrländksa lingonskogarna).
I år var det ont i handlederna, svanken, ryggen, och knäna, och länga-hem-hastigheten infann sig igen. Precis när jag kommer i höjd med platsen där det regnade underkläder 2007 flinade jag till innanför hjälmen och mindes episoden, då jag plötsligt känner att något lättar över ryggen... Lyfter lite på huvudet över kåpglaset för att spana i backspegeln, och ser en svart polotröjja och två skidhandskar singla ner från himlen... strax därefter flyger det ett genomskinligt visir läng med marken... SHIT!!!!! Satan jävlar! Mobilen! Nycklarna! Plånboken!
Yes box, skadeglädjen hade tydligen sitt pris. Ryggsäcken jag lånat av flickvännen var tydligen inte 250+ certifierad då den förmodligen lufftfyllta som en väderbalong, för att sedan öppna sig som en gravid 20-barns mor, och sprida mina ägodelar likt gödsel över den solblekta asfalten!
Nåja, fick testat både bromsarna, och hur det var att jogga 800 meters slalom mellan trafiken på motorvägen, för att plocka upp min lekamen likt en zigenare på kiviks marknad! Förresten, stort tack till dig på Horneten som stannade och frågade vad som hade hänt! Eloge!
Kvällen har avslutats på Paddys med en 3-rätters med extra allt! Alla kända tillhörigheter återfanns, i bättre eller sämmre skick. Om någon vill köpa ett något tilltygat visir, som numera passar mer som "frostad ljuslyckta" än till en hjälm, PM:a mig!
Love and Light!
// J, med ett Y
Gött ju, det såg lite mörkt ut för dig.. men NU är det väl byte som gäller ?
Vad vill du?Solid Snaajk..
Det var det en till som gjorde, ur gaffelbenet(inte min dock). Vad är det man säger.. En Aprilia läcker inte, den markerar bara sitt revir
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |