Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Är hur nöjd som helst med min nyligen inköpta R1:a -04 men jag har de senaste två åren börjat gå runt i chopper-tankar. (jag vet... trodde aldrig den här dagen skulle komma...) Jag kommer givetvis inte att ge upp min R1:a för det är så jävla sköj med sporthoj men det hade också varit rätt nace att glida runt längre sträcker med en billig enkel chopper. Jag tänker mig också retrostil lite äldre modell, kanska lite andra värdskriget-bike-stuk-fast-lite-chopper-med. =)
En sådan kan man ju åka på långsemester med osv, det är det jag saknar med R1:a lite, att kunna göra de här långresorna.
Nu till min fråga, någon som vet någon schysst retrohoj typ chopperliknande för runt 20-30 lök?
Fy fan... nu när jag läser det jag skriver så fattar jag hur hemskt detta låter men men... jag börjar för fan närma mig 27 bast, jag börjar få krämpor och blir mer och mer sliten i leder, rygg och snart ryker väl lårbenshalsen...
En sådan kan man ju åka på långsemester med osv, det är det jag saknar med R1:a lite, att kunna göra de här långresorna.
Nu till min fråga, någon som vet någon schysst retrohoj typ chopperliknande för runt 20-30 lök?
Fy fan... nu när jag läser det jag skriver så fattar jag hur hemskt detta låter men men... jag börjar för fan närma mig 27 bast, jag börjar få krämpor och blir mer och mer sliten i leder, rygg och snart ryker väl lårbenshalsen...