Ett pass, sedan kom monsunregnet. Personbästa igen, men 1.15-förbannelsen består.
Taekk.
/T. Alanglös
Ja, men inte var det med mycket.Men hur har det gått sedan då? Kommit under 1.15?
Ja, men inte var det med mycket.
Ha, ha, ha....årets trådlyft dimper ner i mailen. Stort!
Jag sponsrar dig till fullo Valmers om du storsatsar, pengar är inga problem, du är ung, hungrig och har en sjuk talang. WSBK 2011!!!
Tro fan att dina kollegor (och alla andra) kallar dig lönnfet när du prioriterar Internet framför skrotlyft!
Här hade jag, då vi ändå är nostalgiska, hoppats att du skulle kontra med denna gamla pärla:Lönnfet? Jag glider av kraftig bukfetma, ingen lönndom där inte.
Men jag är stark. Jättestark. Fet & stark.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=45814&highlight=%F6verkropp&page=3Varför är du kaxig? Är du inte nykter? Sover du vid datorn och drömmer att du har en överkropp? Har du köpt gymkort? Tror du att de där farliga människorna vars musik du lyssnar på är dina kompisar?
Detta är en tråd som tar upp ämnen såsom EPA-traktorer, Wunderbaums, samt farliga omkörningar på MC, dvs manliga ämnen för riktiga karlar.
Vi kommer snart även in på snus, kaffe (utan mjölk) och hårdrock.
SO PLEASE STEP AWAY FROM THIS THREAD YOU O´BOY DRINKING MAMAS BOY!!!
Bah... det var på sin höjd mindre sämre förr.*Trådnekrofilivarning*
Ja jösses, trådar som dessa som allvarligt får en att fundera på att köpa banhoj igen.
Det var bättre förr!
*bump*
Trådlyft på en av forumets bästa trådar, all-time...
*bump*
Trådlyft på en av forumets bästa trådar, all-time...
Du är ju verkligen bortom all räddning, Jocke. Köp dig en hoj för böfvelen. Fort.
Hoj? Ja, det vore mumma det...
Den surt förvärvade kosingen går till husamorteringar och blöjor. Sedan när mjölken sinat hos mamsen får man lägga välling på kontot också...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|