Jalle
Medlem
Gustav O skrev:2365759Kör man V70 har man ju diskat sig själv från alla bildiskussioner.
Nu sket du duktigt i det blå skåpet din högtalarsläpande tvåtaktstaliban.
Gustav O skrev:2365759Kör man V70 har man ju diskat sig själv från alla bildiskussioner.
Oj nu ligger Grusmuff risigt till, Jalle har redan larmat Trafikpolisen i hela gnällbältet, det blir rektal undersökning samt balkrost inspektion med Hilti slagborr.Jalle skrev:2367641Nu sket du duktigt i det blå skåpet din högtalarsläpande tvåtaktstaliban.
GSXR1100R skrev:2367652Oj nu ligger Grusmuff risigt till, Jalle har redan larmat Trafikpolisen i hela gnällbältet, det blir rektal undersökning samt balkrost inspektion med Hilti slagborr.
Jalle skrev:2367683Det är bara förnamnet.................jag som skulle ha fredagsmys vid TV:n, ...
Schlå upp en redig grôgg ur dunka och malia dina elakaste kollegor så är kvällen räddad.Jalle skrev:2367683Det är bara förnamnet...........
Om två minuter drar jag iväg ett mail, kanske det mest fruktade av alla mail, som sänds till den otäckaste av alla mailgrupper i min adresslista.
Gruppen ligger i outlook och är döpt till: "Kollegor med nolltolerans, mustasch, keps, overall, solglasögon, 55+ i Örebrotrakten".
BadSnuff vet inte vad som väntar....häckla V70......jag som skulle ha fredagsmys vid TV:n, känner inte ens för det längre, hela dagen förstörd.
Det var på MC-kursen och det var bara gatåkare i min grupp men vi delade banan med Victor Züber och hans "racinggrupp".valmers skrev:Kör du 1.13 i gatgrupp med en gathoj? Imponerande visserligen, men vad kan vara kul med det? Allmänhetens avåkning ger mig rysningar.
Jalle skrev:2367683Det är bara förnamnet...........
Om två minuter drar jag iväg ett mail, kanske det mest fruktade av alla mail, som sänds till den otäckaste av alla mailgrupper i min adresslista.
Gruppen ligger i outlook och är döpt till: "Kollegor med nolltolerans, mustasch, keps, overall, solglasögon, 55+ i Örebrotrakten".
BadSnuff vet inte vad som väntar....häckla V70......jag som skulle ha fredagsmys vid TV:n, känner inte ens för det längre, hela dagen förstörd.
Det finns inga undanflykter längre. Du kör på SM:et i September.sandstream skrev:2368000Det var på MC-kursen och det var bara gatåkare i min grupp men vi delade banan med Victor Züber och hans "racinggrupp".
Hojen är helt original förutom att jag kör på slicks (var första gången).
EMR är på plats strax efter tre. Om det inte regnar, ids inte kränga på regnsulor och fisa runt.Chrille skrev:2367630Är det 1600 som gäller?
Vill du ha lite goda råd vi femsnåret?? Tar nog Väffern till Åsen efter jobbet...
Fredagsmys? Du sover väl lika skönt framför teven som på hårdrockskonsert.Jalle skrev:2367683Det är bara förnamnet...........
Det är det jag säger, det är minst en 05:a som gäller. Helst en 06:a, eller ännu hellre en förserie-07:a.sandstream skrev:2368000Det var på MC-kursen och det var bara gatåkare i min grupp men vi delade banan med Victor Züber och hans "racinggrupp".
Kör du med gökur eller laptimer?sandstream skrev:2368000Det var på MC-kursen och det var bara gatåkare i min grupp men vi delade banan med Victor Züber och hans "racinggrupp".
<-------valmers skrev:...
Det är det jag säger, det är minst en 05:a som gäller. Helst en 06:a, eller ännu hellre en förserie-07:a.
Japp, det är bara hojen det hänger på.valmers skrev:Det är det jag säger, det är minst en 05:a som gäller. Helst en 06:a, eller ännu hellre en förserie-07:a.
Normalt kör jag med laptimer men på MC-kursen hade vi transponder.Bingo skrev:2368420Kör du med gökur eller laptimer?
Har inte så många undanflykter, däremot en kvinna som tycker att pengar ska läggas på annat (har lagt ca 60.000:- på säsongen hittills i år med däck, nytt skinnställ, bandagar osv...), förstår inte vad hon menarGustav O skrev:2368071Det finns inga undanflykter längre. Du kör på SM:et i September.
hållundan skrev:2365788Fan, då kommer jag och mina kamrater starta ett riktigt gay-stall eftersom alla för sig med bilar som drar långt under litern. Förutom flugan då, som kör Dodge.
Get a life!Bagster skrev:I dag fick jag till min stora förtjusning åka med min idol valmers till Gelleråsen på onsdagsträning. Vi åkte givetvis i hans feta rejsbuss. Yada yada yada, bla bla bla
SÅ fint är väl inte det längre, nu när du lägger stadiga nior på Knudan?SRGX110P skrev:Ohhh jag har fått förmånen att ha valmers som spårguru på Åsen...
Tänk efter - du vill egentligen (jo, så stavas det) inte det.Jonte SMC LT31 skrev:Får jag ta på dig? Så lite av denna gudakraft kanske sprider sig till mig
Inte du också!HarPest skrev:Åhhh, du e en gud
DET kan jag däremot tro!Mork skrev:För att göra er alla andra avis ..... jag har han på min MSN lista. DET NI!!!!
Äntligen någon som fattar...Gustav O skrev:Det är bara sprättar som kör Audi.
Han gillar inte "jäänntera" [värmländska, rotvälsk form av svenska].Nödig skrev:Magnus, kan du bli min paraplypojke när jag tar licensen nästa år?
Bingo!Bingo skrev:Att leva singel, köra trimmad svenssonbil och köra hoj på Gelleråsen är (sådär) coolt när man är 25. Är du 25 eller täcker du över ensamheten och bitterheten med en (sådär) cool fasad? Händer det att du känner dig kvarlämnad; lite övergiven, överbliven
Jammenvaf....KeineSteineImTasche skrev:Jag har också träffat Valmers IRL. Han stog på sommarplaza och bara utstrålade självförtoende och fart...
Eller hur!Valmers skrev:På onsdag kör vi igen, och då var det väl fan om det inte blir ÅTMINSTONE 1.14-tider
RRacer skrev:2369569Det var då faan!
Hur kan ni höja en halvnorsk illvätte från de mörka värmländska skogarna till....
Inskickat av KeineSteineImTasche
Allt detta skyller vi på Morks totala avsaknad av logisk planering och realistiska målsättningar, Med Mork i teamet kan allt bara gå fel.RRacer skrev:2369569Okej, för att avsluta den här tråden så kommer jag att bräcka er allihop:
Natten innan ERF 1 Anderstorp så låg vi alldeles för många inknökade på 6.4 kvadratmeter. Jag kände natten igenom någon slags irritation på kulpåsen.
På morgonen fick det sin förklaring, jag såg jag att Valmers sovit (räv) på golvet nedanför mig.
Eller hur!
GSXR1100R skrev:2370495Allt detta skyller vi på Morks totala avsaknad av logisk planering och realistiska målsättningar, Med Mork i teamet kan allt bara gå fel.
Du & valmers verkade generade och tysta på morgonen, men nu vet vi varför.
Till vänster ser vi valmers & till höger RRacer som bägge gillar att "fiska".
1.13 då har jag några sek o kapa.sandstream skrev:2369290Japp, det är bara hojen det hänger på.
Med en 07:a kommer jag lätt ner på 11r
Normalt kör jag med laptimer men på MC-kursen hade vi transponder.
Har inte så många undanflykter, däremot en kvinna som tycker att pengar ska läggas på annat (har lagt ca 60.000:- på säsongen hittills i år med däck, nytt skinnställ, bandagar osv...), förstår inte vad hon menar
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|