Med valmers på onsdagsträning

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jalle skrev:
2367641 Nu sket du duktigt i det blå skåpet din högtalarsläpande tvåtaktstaliban.
Oj nu ligger Grusmuff risigt till, Jalle har redan larmat Trafikpolisen i hela gnällbältet, det blir rektal undersökning samt balkrost inspektion med Hilti slagborr.

Max©

pannkaka
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
R1
Rykten säger att du blivit så hårny att du ska köpa dig en motosikkel igen!?

Vad hände med V40in du gått o suktat efter hela livet!? :gnissla

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
GSXR1100R skrev:
2367652 Oj nu ligger Grusmuff risigt till, Jalle har redan larmat Trafikpolisen i hela gnällbältet, det blir rektal undersökning samt balkrost inspektion med Hilti slagborr.

Det är bara förnamnet...........

Om två minuter drar jag iväg ett mail, kanske det mest fruktade av alla mail, som sänds till den otäckaste av alla mailgrupper i min adresslista.
Gruppen ligger i outlook och är döpt till: "Kollegor med nolltolerans, mustasch, keps, overall, solglasögon, 55+ i Örebrotrakten".

BadSnuff vet inte vad som väntar....häckla V70......jag som skulle ha fredagsmys vid TV:n, känner inte ens för det längre, hela dagen förstörd.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jalle skrev:
2367683 Det är bara förnamnet...........

Om två minuter drar jag iväg ett mail, kanske det mest fruktade av alla mail, som sänds till den otäckaste av alla mailgrupper i min adresslista.
Gruppen ligger i outlook och är döpt till: "Kollegor med nolltolerans, mustasch, keps, overall, solglasögon, 55+ i Örebrotrakten".

BadSnuff vet inte vad som väntar....häckla V70......jag som skulle ha fredagsmys vid TV:n, känner inte ens för det längre, hela dagen förstörd.
Schlå upp en redig grôgg ur dunka och malia dina elakaste kollegor så är kvällen räddad.

sandstream

Guest
valmers skrev:
Kör du 1.13 i gatgrupp med en gathoj? Imponerande visserligen, men vad kan vara kul med det? Allmänhetens avåkning ger mig rysningar.
Det var på MC-kursen och det var bara gatåkare i min grupp men vi delade banan med Victor Züber och hans "racinggrupp".
Hojen är helt original förutom att jag kör på slicks (var första gången).

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jalle skrev:

:rofl

Skönt att man har flyttat då. :tungan

sandstream skrev:
2368000 Det var på MC-kursen och det var bara gatåkare i min grupp men vi delade banan med Victor Züber och hans "racinggrupp".
Det finns inga undanflykter längre. Du kör på SM:et i September. :fakta

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chrille skrev:
2367630 Är det 1600 som gäller?

Vill du ha lite goda råd vi femsnåret?? Tar nog Väffern till Åsen efter jobbet...
EMR är på plats strax efter tre. Om det inte regnar, ids inte kränga på regnsulor och fisa runt.

Jalle skrev:

Fredagsmys? Du sover väl lika skönt framför teven som på hårdrockskonsert.

sandstream skrev:
2368000 Det var på MC-kursen och det var bara gatåkare i min grupp men vi delade banan med Victor Züber och hans "racinggrupp".
Det är det jag säger, det är minst en 05:a som gäller. Helst en 06:a, eller ännu hellre en förserie-07:a.

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
sandstream skrev:
Kör du med gökur eller laptimer?

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
valmers skrev:
...

Det är det jag säger, det är minst en 05:a som gäller. Helst en 06:a, eller ännu hellre en förserie-07:a.
<-------

Ge mig ett bud. Du vet vad vinnarvapnet är! Fråga Gustav!

sandstream

Guest
valmers skrev:
Japp, det är bara hojen det hänger på.
Med en 07:a kommer jag lätt ner på 11:eek:r :rolleyes: :D
Bingo skrev:
2368420 Kör du med gökur eller laptimer?
Normalt kör jag med laptimer men på MC-kursen hade vi transponder.
Gustav O skrev:
2368071Det finns inga undanflykter längre. Du kör på SM:et i September. :fakta
Har inte så många undanflykter, däremot en kvinna som tycker att pengar ska läggas på annat (har lagt ca 60.000:- på säsongen hittills i år med däck, nytt skinnställ, bandagar osv...), förstår inte vad hon menar :va :D

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hållundan skrev:
2365788 Fan, då kommer jag och mina kamrater starta ett riktigt gay-stall eftersom alla för sig med bilar som drar långt under litern. Förutom flugan då, som kör Dodge.

fårrden min drar fan 1,2 liter/mil på eteanol, det är nästan i dodge-klass. Köp ingen polo. Tjöp en amerikan du med, kaddilack sts eller nåt!

RRacer

Medlem
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
PW50
Det var då faan!
Hur kan ni höja en halvnorsk illvätte från de mörka värmländska skogarna till någon slags semigud? Och hans kebabfamiljebuss - skulle den vara KOOL?

Bagster skrev:
I dag fick jag till min stora förtjusning åka med min idol valmers till Gelleråsen på onsdagsträning. Vi åkte givetvis i hans feta rejsbuss. Yada yada yada, bla bla bla
Get a life!

SRGX110P skrev:
Ohhh jag har fått förmånen att ha valmers som spårguru på Åsen...
SÅ fint är väl inte det längre, nu när du lägger stadiga nior på Knudan?

Jonte SMC LT31 skrev:
Får jag ta på dig? Så lite av denna gudakraft kanske sprider sig till mig
Tänk efter - du vill egentligen (jo, så stavas det) inte det.

HarPest skrev:
Åhhh, du e en gud
Inte du också!

Mork skrev:
För att göra er alla andra avis ..... jag har han på min MSN lista. DET NI!!!!
DET kan jag däremot tro!
När du stack upp två fingrar under min näsa häromdagen, och bad mig gissa vad det luktade så svarade jag alltså rätt med Valmers...?

Gustav O skrev:
Det är bara sprättar som kör Audi.
Äntligen någon som fattar...

Nödig skrev:
Magnus, kan du bli min paraplypojke när jag tar licensen nästa år?
Han gillar inte "jäänntera" [värmländska, rotvälsk form av svenska].

Bingo skrev:
Att leva singel, köra trimmad svenssonbil och köra hoj på Gelleråsen är (sådär) coolt när man är 25. Är du 25 eller täcker du över ensamheten och bitterheten med en (sådär) cool fasad? Händer det att du känner dig kvarlämnad; lite övergiven, överbliven
Bingo!

KeineSteineImTasche skrev:
Jag har också träffat Valmers IRL. Han stog på sommarplaza och bara utstrålade självförtoende och fart...
Jammenvaf....

Okej, för att avsluta den här tråden så kommer jag att bräcka er allihop:
Natten innan ERF 1 Anderstorp så låg vi alldeles för många inknökade på 6.4 kvadratmeter. Jag kände natten igenom någon slags irritation på kulpåsen.
På morgonen fick det sin förklaring, jag såg jag att Valmers sovit (räv) på golvet nedanför mig.

Valmers skrev:
På onsdag kör vi igen, och då var det väl fan om det inte blir ÅTMINSTONE 1.14-tider
Eller hur!

Max©

pannkaka
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
R1
RRacer skrev:
2369569 Det var då faan!
Hur kan ni höja en halvnorsk illvätte från de mörka värmländska skogarna till....

Inskickat av KeineSteineImTasche

Ja bryter ryggraaa o förmer öm mäj till en ölöppnörö i höpp öm o få luft i detta explosionsartade skrattande!!

:skrattaåt :skrattaåt :rullandeu :kryckor :skrattaåt

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
RRacer skrev:
2369569 Okej, för att avsluta den här tråden så kommer jag att bräcka er allihop:
Natten innan ERF 1 Anderstorp så låg vi alldeles för många inknökade på 6.4 kvadratmeter. Jag kände natten igenom någon slags irritation på kulpåsen.
På morgonen fick det sin förklaring, jag såg jag att Valmers sovit (räv) på golvet nedanför mig.

Eller hur!
Allt detta skyller vi på Morks totala avsaknad av logisk planering och realistiska målsättningar, Med Mork i teamet kan allt bara gå fel.

Du & valmers verkade generade och tysta på morgonen, men nu vet vi varför.

Till vänster ser vi valmers & till höger RRacer som bägge gillar att "fiska".

Bifogat

• brokeback.jpg
    brokeback.jpg
    27.3 KB · Visningar: 100

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
GSXR1100R skrev:
2370495 Allt detta skyller vi på Morks totala avsaknad av logisk planering och realistiska målsättningar, Med Mork i teamet kan allt bara gå fel.

Du & valmers verkade generade och tysta på morgonen, men nu vet vi varför.

Till vänster ser vi valmers & till höger RRacer som bägge gillar att "fiska".

Muhaha..ni överträffar er själva med varje svar i dess trådar...så jäkla kul att läsa :D

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
var också där å körde .. första gången jag åkte på åsen
gillar dock inte partiet efter långa rakan
sen hade det inte gjort nått om det varit lite bättre beläggning hehe
men annars var det en rolig bana

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
sandstream skrev:
2369290 Japp, det är bara hojen det hänger på.
Med en 07:a kommer jag lätt ner på 11:eek:r :rolleyes: :D
Normalt kör jag med laptimer men på MC-kursen hade vi transponder.
Har inte så många undanflykter, däremot en kvinna som tycker att pengar ska läggas på annat (har lagt ca 60.000:- på säsongen hittills i år med däck, nytt skinnställ, bandagar osv...), förstår inte vad hon menar :va :D
1.13 då har jag några sek o kapa.
Åkte 1.25 med blodfyllda knän o lite hjärnskakning...
Rolig bana som e ful lagad.. passar en annan ypperligt!
Får åka dit o prova igen med frisk kropp o moppe!

Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Näru, Valmers. Eftersom 61 mest påminde om ett innanhav idag så får du klara dig utan depåexpertis med Boshusklingande 'I'. Jag såg er verkligen fram emot att berätta vad du gör fel men jag jobbar istället för att rulla till Åsen...

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår