Med valmers på onsdagsträning

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
valmers skrev:
2365755 Jag är konstant och ständigt häcklad av bittra V70 (brrrrrr!)-ägare på jobbet; "frisörbil", "Corolla", "shoppingvagn" etc. Jag bara myser. :tummenupp
Kör man V70 har man ju diskat sig själv från alla bildiskussioner.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
hållundan skrev:
2365748 Vilket bränsleslukande monster. Hur kan du med?

Jag ska nog bli en RR-idiot jag också, det verkar kul.
Vaddå, 16 l/100 km i stan är väl inte så farligt? EMR-medlemskap kräver ståndsmässig transport. :fakta
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
sandstream skrev:
2365668 Jag ska nog ta och skaffa en ny hoj först, alternativt ändra lite på min (najja, ta bort lysen, stöd mm).
Vi får se vad de dyker upp för K5/K6:eek:r i raceutförande i vinter när K7:an kommer, ingen vill väl harva runt på en sån gammal häck då :D
Varför har du ett annat teckensnitt än alla andra?
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
valmers skrev:
2365755 Jag är konstant och ständigt häcklad av bittra V70 (brrrrrr!)-ägare på jobbet; "frisörbil", "Corolla", "shoppingvagn" etc. Jag bara myser. :tummenupp
Haha, myser du för att du tycker att du bräcker grannarna med en häftigare bil än de har, din sorglige fan :D :D :D
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
valmers skrev:
2365763 Vaddå, 16 l/100 km i stan är väl inte så farligt? EMR-medlemskap kräver ståndsmässig transport. :fakta
Fan, då kommer jag och mina kamrater starta ett riktigt gay-stall eftersom alla för sig med bilar som drar långt under litern. Förutom flugan då, som kör Dodge.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Hagster skrev:
Hade jag vart med en jämnårig polare hade jag förmodligen vart lika full som han och blivit kraftigt påsatt just nu.
Vad har hänt? Nykterhet och moget sällskap har inte hindrat dig från såna aktiviteter tidigare...
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Bingo skrev:
2365774 Haha, myser du för att du tycker att du bräcker grannarna med en häftigare bil än de har, din sorglige fan :D :D :D
Nej, det skiter jag i. Det roliga är att V70-full-med-ungar-och-sur kärring-på väg till IKEA istället för Gelleråsen-gänget så öppet avslöjar sin bitterhet. :tummenupp
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Chrille skrev:
2365580 Dementi!!!:mad:
Lilltösen var en Pärla!

Killersukkan var det visst värre med och det enda jag kan säga till mitt försvar var att jag sålde den så billigt att Humlan ringde och skällde på mig för att jag dumpade priserna.....

Förresten, vet någon var Lilltösen tog vägen? Lever hon? Kom hon tillbaka till Sverige efter stöldäventyret? Står hon ensam och bortglöm och behöver kärlek? Ligger i en hög nånstans??
Fultösen & Da Killed Sukka var lika sönderskuvade som Jorpes transit, Fultösen finns nu i Bollnäs där den fått ny make-up och totalrenoverats.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
valmers skrev:
2365799 Nej, det skiter jag i. Det roliga är att V70-full-med-ungar-och-sur kärring-på väg till IKEA istället för Gelleråsen-gänget så öppet avslöjar sin bitterhet. :tummenupp
Hähähä, vem försöker du lura :D

Att leva singel, köra trimmad svenssonbil och köra hoj på Gelleråsen är (sådär) coolt när man är 25. Är du 25 eller täcker du över ensamheten och bitterheten med en (sådär) cool fasad? Händer det att du känner dig kvarlämnad; lite övergiven, överbliven :confused: :D
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Bingo skrev:
2365860 Hähähä, vem försöker du lura :D

Att leva singel, köra trimmad svenssonbil och köra hoj på Gelleråsen är (sådär) coolt när man är 25. Är du 25 eller täcker du över ensamheten och bitterheten med en (sådär) cool fasad? Händer det att du känner dig kvarlämnad; lite övergiven, överbliven :confused: :D
Nej, aldrig faktiskt. Varför skulle jag göra det? Livskvalitet är mitt honnörsord.
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Gustav O skrev:
2365545 Pffft. Vem har inet det? Jag har mobilnummer och har åkt i hans Audi.
om jag får ditt nummer så kanske jag blir lika bundis med han som du e ..... ja jag e avis!!!!:mad:
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
hållundan skrev:
2365788 Fan, då kommer jag och mina kamrater starta ett riktigt gay-stall eftersom alla för sig med bilar som drar långt under litern. Förutom flugan då, som kör Dodge.

Det visar ju att Flugan är en riktig man!
 

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Chail
Hoj
R6-06 till salu edition
Jag har också träffat Valmers IRL. Han stog på sommarplaza och bara utstrålade självförtoende och fart. Pratade lite med honom och under den tiden fick han säkert ragg 5 på söta tjejer i tidiga 20års åldern, wow säger jag. :tummenupp

Nämnde även något om att jag borde ha licens så han slapp åka ensam till åsen på onsdagarna. Behöver jag säga att däckvärmare är på g och att licenskursen är en självklarhet!? Hoppas bara att han visar mig hur han kör så jag kan bli lika snabb. :yoparty


@Hagster. Hade du varit ute med mig hadu du inte behövt ora dig för att köra ner tungan i halsen på 81an. Under förutsättning att hon kröp fram på alla fyra vill säga.:fyllisar :zpy
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
På onsdag kör vi igen, och då var det väl fan om det inte blir ÅTMINSTONE 1.14-tider. :mad: :argpådato
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Är det 1600 som gäller?

Vill du ha lite goda råd vi femsnåret?? Tar nog Väffern till Åsen efter jobbet...
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top