Gixxer Mike skrev:
Roller helt rätt.
Jag anser att nästan alla agerade rätt när det gäller själva olyckan då folk stod på avstäånd osv så ni ska INTE ha dåligt samvete om ni är fulla eller om jag är oklar i det jag skriver vet jag inte.
Det som störde mig va att INGEN visade intresse för att följa upp och se hur dom igentligen mådde..men det är en sak..
Nästa sak va Fridas stil vid olyckan vilket direkt hade kunnat medföra risk för Annelis hälsa och liv om hon hade haft otur.
DÄRFÖR tog jag upp detta för man kan INTE göra på det sättet.
Sen har jag fått höra om en jävla massa pajkastning på mig pga jag tycker att det va rätt självisk attityd hos dom flesta av er pga jag är van att om man blir för många samlas man utanför sjukan tills man vet vad som igentligen hänt.
det är jag van med sen flera år tillbaka och anser att detta är en självklarhet.
Hoppla, vad händer när man tittar bort ifrån forumet en sekund (en dag iaf).
Well, tror att det är som såhär (åtminstonde för mig iaf.). Jag kan namnen på , nu skall vi se, typ ingen i gänget som åkte (förutom nick). Vilket gör att när det händer en olycka som verkar vara under kontroll med folk runtikring som känner personerna bättre än mig, så backar jag gärna undan en bit (i det här fallet tog det sig uttrycket att jag ställde mig nere i kurvan och varnade andra som var på väg mot olycksplatsen). Hade jag varit först på plats / haft sjukvårdsutbildning så hade det säkert varit en annan femma, men .....
Under kvällen så kan man väl säga att Gixxer Mike var den jag snackade mest med (på medis, hade sulat om hos Comi på dagen) och då hamnade han väl på samma "kändisplats" som 5 pers till härifrån SH = jag känner dom inte alls mer än att dom verkar vara trevliga personer.
Shit happens, will happen, have always happened, men det viktigast är att lära sig av misstagen, och att krama varandra (en klassisk farbror barbro floskel till avslutning, samt att jag ser framemot nästa körning))
Nu skall det spritas!!!!!!!!!!