gpf skrev:
Gixxer Mike, det fanns nog flera som också kanske gjorde fel och betedde sig dumt, bara att du inte lade märke till det...
Men jag tänker inte spä på nån pajkastning.
Men då VET du om att det va flera så varför är min reaktion så fel då om det fanns fler än den jag såg?
Jag vill gärna veta vilka jag vågar åka med resp inte pga dom kanske sliter tag i mig och säger att allt är lugnt om jag krashar och ligger med knäckt rygg.
Min poäng va just det jag skrev i mitt tidigare inlägg
och som ni reagerar så verkar det som man snackar med 15 åringar det handlar INTE om mig eller hur jag agera rätt eller fel utan hur personer tydligen agerade på ett sätt som KAN ha inneburit risk för Annelis Hälsa i detta fall för INGEN visste graden på hennes skador. så alla agerade fel till viss del som inte tvingade henne att ligga ner och invänta ambulans.
ROLLER: antingen är du full eller har du insett att du agerade fel för annars hade du inte tagit åt dig ch mått dåligt.
har man rent mjöl i påsen så mår man INTE dåligt utan kan se logiken i det hela för nu har vi precis fått veta att det va mer drävvel på olycksplatsen..alltså FLER personer som höll på.
Då kommer ju frågan vilka va det..va det ni som nu tycker jag är nån jävla bror duktig eller är det nåra som bara tiger i det tysta?
allt handlar om när vi åker med varandra så vilar ett stort ansvar hos oss alla när vi åker i grupp.
vi ska kunna lita på att folk INTE gör saker som KAN riskera någons hälsa pga ren dumhet.