Bikerbitch skrev:Nej, du älskar en annan tjej. Jag såg bevis på det i helgen.
Ja det är mycket möjligt att han gör, men älskar DU honom?
Bikerbitch skrev:Nej, du älskar en annan tjej. Jag såg bevis på det i helgen.
gpf skrev:Ja det är mycket möjligt att han gör, men älskar DU honom?
Ace Niki skrev:Guuuuva gullig du är Roller! Mer kärlek på forumet!!! Det är såhär det ska va ju
Vadå! Kan man inte älska en person när den älskar någon annan??RoLLER[/i] [B]Älskar du mig?[/B] [i]Originally posted by Bikerbitch skrev:Nej, du älskar en annan tjej. Jag såg bevis på det i helgen.
Kenta skrev:Vadå! Kan man inte älska en person när den älskar någon annan??
Gasarn skrev:Jag hörde polaren som provkörde din hoj komma ikappbullrande i skogen (tillsammans med den plågade R1:an), så det var lika bra att kasta sig av hojjen för en fingerad pisspaus . Det såg ut som att detta (i alla fall hojen) fick vara med på filminspelningen oxo! Har Du fixat titantopplockskåpor ännu, för tuffa motorskrap?
Ace Niki skrev:Guuuuva gullig du är Roller! Mer kärlek på forumet!!! Det är såhär det ska va ju
RoLLER skrev:Jaa... jag är helt säker på att BB älskar mig!
Hur skall hon ta sig ur det här nu då!?!?!?
Caffe skrev:Vi måste snart reda ut här vilka brudar som är tingade och vilka som det ännu inte är helt avgjort på.
Caffe skrev:GPF Lite för mkt generande hårväxt i ansiktet och alldelens för smöriga avatarer men kan man ta det och kan wheela bättre än honom så kanske det är fritt fram? Det är bara att smasha grabbar!
gpf skrev:det är INGE fel på mina gullenuttiga avatarer
Caffe skrev:Anneli.a Tingad av RoLLER, mannen som står först i kön. En hel del andra som gärna skulle markera revir om de fick. Tror de flesta bara väntar på att RoLLo-kolan (seg) ska ge (upp) klartecken.
Anneli.a skrev:..Ehh... markera revir?.. e de därför det luktar så jäkla illa i min trappuppgång?..
Anneli har något som ingen annan har....peuter skrev:Hmmm undrar just vad den där tjejen har?? ja Anneli såklart... det skrivs spaltmeter ja kilometer om henne å killarna slåss ju om att få ha henne på bönpallen... de anmäler sitt intresse för henne i egna trådar gjorda just för henne... hoppas bara jag hinner få en lite skymt av henne på nån åkning här framöver... så får väl grabbarna fortsätta slåss om hennes gunst....
såååå himla nyfiken man blivit.. hi hi
Sweedo skrev:Anneli har något som ingen annan har....
Anneli.a skrev:...skriver du sådär blir ju t.o.m jag nyfiken!!...
Sweedo skrev:Anneli har något som ingen annan har....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|