Jonne_boy skrev:för en inbiten lantis så behövs det mera än gulasidorna
Säg nåt du hittar till så hämtar jag upp dig där 17:30 PM mig så kan du få mitt telefonnummer!
Jonne_boy skrev:för en inbiten lantis så behövs det mera än gulasidorna
Mr J skrev:Är planen att dra mot rosenhill på direkten eller?
Hehe, bra.Jonne_boy skrev:ps. jag har slutat ringa dej nu
Ace Niki skrev:Nä vi kan väl åka Vällingesvängen (jättegamla S-täljev) först och så rakt över mot Nynäshamn vid S-tälje? Det tar inte så lång tid och då kan ju Jonneboy bränna hem sen från Rosenhill eftersom han inte får vara ute så länge på kvällen
Hehe, bra.
Jonne_boy skrev:
nån som kan förklara lite fort hur jag ska köra..'?
kommer e4an söderifrån!!
RoLLER skrev:Säg nåt du hittar till så hämtar jag upp dig där 17:30 PM mig så kan du få mitt telefonnummer!
benkar skrev:Mina blygsamma förslag:
1. Nynäsvägen, Länna-Lissma, V-Haninge, Tungelsta, Grödby, Sorunda, Fituna, Rosenhill. (Och hålla tummarna för att Tungelsta-Grödby fortfarande inte fått grusning i vägkant, som bilisterna då givetvis genast dragit upp )
benkar skrev:tji fikarunda till Våfflan..
/B
Jonne_boy skrev:okq8 västberga.. (där vägarbetet är)
tror du det går bra??
kl. 17,30
070-2498327 mitt nummer..
skriv här el. pma om det passar bra!
Ace Niki skrev:Nä vi kan väl åka Vällingesvängen (jättegamla S-täljev) först och så rakt över mot Nynäshamn vid S-tälje? Det tar inte så lång tid och då kan ju Jonneboy bränna hem sen från Rosenhill eftersom han inte får vara ute så länge på kvällen
Hehe, bra.
Ronny skrev:Jag åkte sorundavägen i går och det var grusat i vägkanten.
Bilarna hade dragit upp rätt så mycket grus i vissa kurvor.
benkar skrev:Hel....te! Var IOFS väntat, blir "alltid" så när dom asfalterat och därefter grusar vägkanten. Sedan kommer alla lokala Rallykalle och drar ut det på vägbanan i var å varannan kurva!
Körde du där igår kväll? Eller om någon annan kört där idag, och det fortfarande finns grus, så kan man/jag ringa VV och hoppas dom hinner ut och borsta!
/B
Ronny skrev:Ja, jag körde där på kvällen, klockan var väl ca 21.00
benkar skrev:Hel....te! Var IOFS väntat, blir "alltid" så när dom asfalterat och därefter grusar vägkanten. Sedan kommer alla lokala Rallykalle och drar ut det på vägbanan i var å varannan kurva!
Körde du där igår kväll? Eller om någon annan kört där idag, och det fortfarande finns grus, så kan man/jag ringa VV och hoppas dom hinner ut och borsta!
/B
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |