Sweedo skrev:Tack för en trevlig tur!
Hoppas man får följa med nån mer gång
Roliga vägar ni hittade, men snälla posta kartor så att man kan memorera vägarna till nästa gång.
RoLLER skrev:Instämmer.... Tack för en supertrevlig runda Benker och alla andra! Cs på Söndag hoppas jag!
Sweedo skrev:Slingerbulten hittar jag i vilket fall!
Så där öste HayabusaHenke och jag till bilister började hötta med näven och gjorde sakta ner tecken.
Vi trodde farbor blåvitreflexgortex var i faggorna!
Solen var inte så rolig åt andra hållet så vi åkte till McDonalds, Sveavägen. Såg bara en förskräcklig bil och en båge, två för mycket!
gpf skrev:Söndag? Vad är det för fel på Lördag då? Jaja, får väl haka på söndag och brumma själv på lördag..
Så det vart en schysst runda ida me? Själv låg jag å guppade på en båt utanför drottningholm och mös lite, inte heller så illa tillvaro.
soppatorsken skrev:"Farbor blåvitreflexgortex" var tydligen i närheten oxå.
Trodde Benkar iallafall.
Klarade sig Jill och Agne från farbror blåvitreflexgortex?benkar skrev:Ursäkta att jag var otydlig... Det var när vi var på väg söderut från Tokholm, som vi/jag passerade en mack i östra kanten av Västerhaninge, där det stod en klubbkompis som jag aldrig tidigare har sett ha så flaxiga armar... , trodde först att han var SÅ glad att se mig, men insåg att det "bara" handlade om något värre än så, typ farbror blå i krokarna, fick senare höra att strax innan vi mötte dom hade han och flickvän passerat farbror blå x 2 och en stackars stoppad hoj precis mitt på Slingerbulten, (osäkert om dom bara jagat ifatt eller om det var en fast kontroll) men vi tog ju istället Sorundavägen och fick nöja oss med lite grus i en kurva, men annars var det ju riktigt grusfritt trots att det var fullt med nygrusade vägkanter, skulle tro att VV sopat precis innan...
Återkommer strax med lite bilder...
Hursomhelst, Agne, om du, som jag nog tror, ser det här, STORT tack för polisvarningen!
/B
benkar skrev:Återkommer strax med lite bilder...
/B
RoLLER skrev:Weeeeeeee!!!! BILDER!!!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras