Medborgarplatsen Torsdag 9/7

johanrehn80

MUTTA MIXI ?
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Härligt hojlös
Mattias skrev:
Ni åkte bil jättenära mig va? Och Jenny flinade glatt, eller hur? Ni åkte ut från vägen vi stod på liksom. Jag ser er också, serru!

Vi fick nöja oss med att åka Mazda ZXCB 2000 RR

Börjar bli sugen på att plocka ihop Fazern så man kan va med ut och piska lite rullgrus.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Sweedo skrev:
Klarade sig Jill och Agne från farbror blåvitreflexgortex?

Jag inser utifrån ovanstående inlägg att HojSthlm, trots MC-boom, fortfarande är en en liten bubbelpool där "alla känner alla, eller någon som känner...." åtminstone mer eller mindre... ;)

Jo, Jill och Agne "klarade sig" nog, men om du betalar bra kan jag berätta några hår eller gräs -resande historier om Agne och hans fd. Daytona.... :D

/B

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
benkar skrev:
Jag inser utifrån ovanstående inlägg att HojSthlm, trots MC-boom, fortfarande är en en liten bubbelpool där "alla känner alla, eller någon som känner...." åtminstone mer eller mindre... ;)

Jo, Jill och Agne "klarade sig" nog, men om du betalar bra kan jag berätta några hår eller gräs -resande historier om Agne och hans fd. Daytona.... :D

/B

Vi tar dem på nästa tur!
Kan vara bra att ha några äss i rockärmen nästa gång Ducceisterna går igång, hehehe

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
RoLLER skrev:
Jo förexten... imorrn får jag en sån däringa kamerafästes trampolin på tanken, så nästa repa skall jag filma hur gummisnodds effekten e där bak. (nån som vet hur man kan manipulera hastighetsmätaren så det ser ut att gå 100 km/h fortare än det verkligen gör? :D ) Aa... nu kan ju hajja att jag kommer att editera bort allt som ser n00b ut. Skulle jag av misstag köra om nån med soppatorsk så kommer jag att loopa det halva filmen :rofl

Hmm. då får man se till att ligga långt framför dig så man slipper få sina heldumma spårval dokumenterade...

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
gpf skrev:
Hmm. då får man se till att ligga långt framför dig så man slipper få sina heldumma spårval dokumenterade...
Heheh... du hamnar nog långt fram med automatik...... ligger du bakom så stressar du bara ner mig i diket på "gokart" vägarna. Borsta tänderna nästa ggn du flåsar mig i nacken :whip

Mezzanine

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
CBR900RR -97
Rosa Cykel...

Ni la inte märke till en kille flåsandes på en rosa cykel (alltså sådan cykel som man för fram med ren benkraft...) på cykelvägen mellan VH och Tungelsta? Drömmandes såg han på när en, två, tre... Alla bågar passerade. Jag hade ingen aning om trippen då men när jag kollar nu så inser att jag såg er allihopa! Ni såg bra ut från sidan varenda en ska ni veta, det var nästan erotiskt. Särskilt för mig som är 11 dagar från kort och 20 kg från skinnställ...

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Hmm... jag är nog inte så sugen på att se hur illa jag kör heller... Jag lever hellre i tron att jag kör som en gud och att det går jättefort! :D

Jag är på om det blir nån helgkörning!

Jag gillar krokiga vägar. Enda gången jag har en chans att köra ifrån sporthojar. Hmm... enda gången jag har en chans att köra ifrån nån öht. :D

Ses i helgen...

/Lucky9

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Lucky9 skrev:
Hmm... jag är nog inte så sugen på att se hur illa jag kör heller... Jag lever hellre i tron att jag kör som en gud och att det går jättefort! :D

Jag är på om det blir nån helgkörning!

Jag gillar krokiga vägar. Enda gången jag har en chans att köra ifrån sporthojar. Hmm... enda gången jag har en chans att köra ifrån nån öht. :D

Ses i helgen...

/Lucky9
Hehehe.... jag trycker bara på record när det e en raksträcka :D Enda chansen för mig att köra ifrån nån öht :lol

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sweedo skrev:
Vi tar dem på nästa tur!
Kan vara bra att ha några äss i rockärmen nästa gång Ducceisterna går igång, hehehe

Ducatister går igång? Jo, har väl hänt, men krävs nog startgas eller öl.... beroende på om det rör hojen eller föraren... :D

/B

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
benkar skrev:
Ducatister går igång? Jo, har väl hänt, men krävs nog startgas eller öl.... beroende på om det rör hojen eller föraren... :D

/B
Startgas? Näh dessa pryttlar kräva Grappa! :zpy

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sweedo skrev:
Startgas? Näh dessa pryttlar kräva Grappa! :zpy

En del... mindre kräsna Ducatister.... misstänker jag hävdar att det går lika bra med Gojtlandsdrikke.... Frågan är bara om man ska hälla det i föraren eller hojen... :D :p ;)

/B

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
benkar skrev:
En del... mindre kräsna Ducatister.... misstänker jag hävdar att det går lika bra med Gojtlandsdrikke.... Frågan är bara om man ska hälla det i föraren eller hojen... :D :p ;)

/B
Om inte annat kan han hälla det i fruntimret... :öl

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Tack för igår, det var trevligt. Hade kunnat köra 1 timme till dock.... men det tar vi nästa gång.

//J :tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Se benkars karta i annan tråd... Polisen tänker visst vara där hela sommaren och dra in körkort, dock. Det kan de ju hålla på med.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha