Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Jag skulle eventuellt behöva lite hjälp med att lacka kåpor... två sidokåpor och en under kåpa... är det nån som känner sig manad?
annnars gynnar ja biltema....
Miss_Orchidee skrev:2150630Jag skulle eventuellt behöva lite hjälp med att lacka kåpor... två sidokåpor och en under kåpa... är det nån som känner sig manad?
tarmac skrev:2228184Jag skulle behöva en ny skylt & blinkershållare.
Gjorde en sypertjusig snabbskiss så ni fattar hur jag menar.
Nån som kan fixa nåt sånt i rostfri plåt eller alu eller vad man nu kan tänkas använda?
tarmac skrev:2228184Jag skulle behöva en ny skylt & blinkershållare.
Gjorde en sypertjusig snabbskiss så ni fattar hur jag menar.
Nån som kan fixa nåt sånt i rostfri plåt eller alu eller vad man nu kan tänkas använda?
Lion skrev:2266977Är det någon som kan ventiljustera en R1:a -02:a?
Har varken kunskap eller verktyg för att utföra jobbet.
Betalar bra!
Kan även slänga med en puss om jobbet görs fort...
Yamaha Center! De gör ta mig fan allt för att tjäna pengar. Till mig sa det att de kommer utföra den kontrollen och även justera om det så behövdes. När jag tittade närmare i min servicemanual så står det att en kontroll/justering görs bara var 4000:e mil!!Muggen skrev:2267246Har du redan kollat upp spelet, eller är det bara en koll du är ute efter? Plus då eventuell justering..
För en koll kan du göra själv på nån timme bara! Jag gjorde själv och var hur orolig som helst, men när jag gav mig fn på't så var det ju lekande lätt.
Däremot har jag itne gjort någon justering ännu, men det hoppas jag få slippa hehe
sharpedge skrev:2339006Är det någon som vill spränga min hoj....
Det ser ut som att jag betalat en massa pengar till reparation som ändå inte löst problemet...
Första dagen jag får köra, startar hojen igen och samma skit händer som när jag förlora lappen... säkringen poppar och F1-lampan lyser
Nu är den lagad för sista ggn *håller tummarna*sharpedge skrev:2339006Är det någon som vill spränga min hoj....
Det ser ut som att jag betalat en massa pengar till reparation som ändå inte löst problemet...
Första dagen jag får köra, startar hojen igen och samma skit händer som när jag förlora lappen... säkringen poppar och F1-lampan lyser
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|