Bully det gör inget, du kan ju skruva motorer nu
Låtit den gå 10min sen efteråt och den puttrar så fint så
Fick du me fler uppsättningar fälgar och vill bli av med några kan du höra av dig.. min framfälg är typ krokig...och ja tror de passar..
Bully det gör inget, du kan ju skruva motorer nu
Låtit den gå 10min sen efteråt och den puttrar så fint så
Denna borde platsa här. Snart blire mecka av.
Fixat i garaget:
Reglar i tak
Reglar i väggen vid fönstret
Isolering ena väggen
Gjutit igen ett hål på 80x80cm i golvet
Byggplywood i alla väggar
Gipsskivor i tak och väggar
Ny el överallt även centralen med jordfelsbrytare
Nya lysrör
Nya eluttag
Nytt element
View attachment 300073
View attachment 300074
Skall jag bara in med en bänk längst in sen lite skåp sen börja mecka hoj till sommarn
Målas skall göras i sommar, byta garageport i höst.
Du vill inte hyra det till mig som sovrum? alltså du får ha hojarna i mitt sovrum om min hoj får vara det.
Fatta vilken skönt sovrum........man ba ska vi hem till mig och jag ta dig i tvåan medans du spanar in min gixah fighta.....lixsom as coolt alltså
Hmm jag har ju sovrummet emot garaget.
Kanske borde sätta in ett fönster så man kan se hojarna
Hmm jag har ju sovrummet emot garaget.
Kanske borde sätta in ett fönster så man kan se hojarna
Alltså vill helst inte missuppfitta det hela, men du försöker väl inte få mig att flytta in till ditt sovrum?
Ptja får jag bo i garaget utan frun då?
Ugglan säger att man måste ha papper i förgasarna!!! som förhindrar skit att komma ner ... Men glöm de inte kvar då kan det vara svårt å starta skiten...
Ugglan säger att man måste ha papper i förgasarna!!! som förhindrar skit att komma ner ... Men glöm de inte kvar då kan det vara svårt å starta skiten...
Jo jo lätt o va kaxig nu när du skaffat nya fina hojan med insprut o andra moderniteter.Skall tänka på det när jag demonterar RF'en som har förgasare.....
tänkte rekomendera sams motor dem har rea på stålomspunna broms slangar till olika hojar fick tag på ett komplett kit fram till hojen för 250 spänn http://www.blocket.se/varmland/Stalomspunna_broms_slangar_rea_25843873.htm?ca=11&w=3
alla hojar står inte med i annonsen man får ringa och höra med dem! billigt var det ialf tydligen har dem köpt massa delar från nån mc affär som har kånkat
Fan baisarn.. ska du inte byta hoj istället?
Meckar lite i smyg
nä men meckar lite i taget så det händer lite för lite för att uppdatera hela tiden, men här har ni bilder på mina yoshimura racefotpinnar och yoshimura trc-d carbon slipon
mellan röret var lite väl stort gentemot grenröret så phåne här på sh svarvade till en liten distansmuff så nu sitter det riktigt bra
fälgarna ska lackas blåa med reflexvita fälgstripes med texten gsxr1000 och tanken ska även lackas om så det passar det nya kåpsättet.
Det är bögigt att smyg meka..
speciellt om man bara är två....som du och skåne brukar vara
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring