Det är bögigt att smyg meka..
speciellt om man bara är två....som du och skåne brukar vara
haahaha, 1-0 till Bully
o det gäller ju inte när jag e på besök i hölö.....
Det är bögigt att smyg meka..
speciellt om man bara är två....som du och skåne brukar vara
Hörru Dojjan, tuffa inte till dig nu, då super jag dig under nästa gång vi e på Harry B, så får du gå o käka burgare igen..
haahaha, 1-0 till Bully
o det gäller ju inte när jag e på besök i hölö.....
Hörru Dojjan, tuffa inte till dig nu, då super jag dig under nästa gång vi e på Harry B, så får du gå o käka burgare igen..
Förneka inte att du var med på det, våga stå för det du sa till oss, det e ok, de andra kommer att tycka om trots att du är gay...
behöver tips för att lacka färlgarna....är det bara slipa upp över ytan och köra på eller nåt jag ska tänka på?
Lite bilder på pimpningen av Rettafightern.
Mycket arbete kvarstår, men man se vart det lutar o hur den kommer se ut till våren..
nice!
när ska du hämta skivorna? tänkte så du inte behöver göra dubbeljobb sen.
fint sandpapper menas med typ slipduk finns på fultema och är motsvarande kornstolek mellan 1000 och 2000. 2k färg på burk finns att köpa på Auto herba i huddinge dom kan blanda vikken färg som helst och dom har dessutom 2 k klarlack på burk filket är mycket bättre än 1 k klarlack som dom flesta andra säljer. dom har även färgkartor om du inte har färg kod. http://www.autoherba.se/behöver tips för att lacka färlgarna....är det bara slipa upp över ytan och köra på eller nåt jag ska tänka på?
Snackade med Ugglan om en fika nästa helg på Rosen, vi kanske kunde samla ihop oss o snacka lite skit? Så kan du ta med skivorna då, eller så kommer jag förbi dig på jobbet nån dag..
fint sandpapper menas med typ slipduk finns på fultema och är motsvarande kornstolek mellan 1000 och 2000. 2k färg på burk finns att köpa på Auto herba i huddinge dom kan blanda vikken färg som helst och dom har dessutom 2 k klarlack på burk filket är mycket bättre än 1 k klarlack som dom flesta andra säljer. dom har även färgkartor om du inte har färg kod. http://www.autoherba.se/
Jäklar vad det har hårdmeckats i vinter. Har själv inte gjort ett skit
Eh, eller så kunde du köpt en nyare hoj, som var i det skick som din kommer att bli
Skiter du pengar
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |