Hmm ok, jag får prova! Hur gör man annars när man 'låser' länken?
man klickar dit den bara med en tång eller liknande. Gäller bara att sätta clipset i rätt rotation, alltså U:ets rundning åt samma håll som kedjan färdas/rullar.
yo! är det någon som har ett nitverktyg till kedjor? behöver få på låslänken på min DID-kedja samt nita den, det var tydligen inte med clip. behöver detta omgående då vi drar om en vecka! någon som har ett sådant verktyg eller känner någon som har det? hjälp skulle uppskattas enormt!
Hör m bully om han kanske har, har för mig att det är ett speciellt nitverktyg just till DID-kedjor dock (som är sällsynt), fast jag kanske minns fel. Annars kan du ju försöka få tag i ett vanligt lås, de va väl det bully syftade på förut gissar jag. En del race-folk kör med vanligt låsclips som najas vet jag, kanske kan va nåt annars.
Kolla lite här -> http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=39458
Hör m bully om han kanske har, har för mig att det är ett speciellt nitverktyg just till DID-kedjor dock (som är sällsynt), fast jag kanske minns fel. Annars kan du ju försöka få tag i ett vanligt lås, de va väl det bully syftade på förut gissar jag. En del race-folk kör med vanligt låsclips som najas vet jag, kanske kan va nåt annars.
Kolla lite här -> http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=39458
Jag kör med clipslås och det är tillräckligt säkert så inge nitverktyg här inte.
Fan bra pris! Kan du lägga hojjen några ggr till ju
Tror dessvärre att det är min ECU som packat... Nu startar den bra men hela instrumentet har dött.. Fick tag i bra elchema och tripp taco temp mm går via ECU direkt.. Enbart enstaka kopplings stycken mellan lutar åt en total nerrivning av elsystem.. Känns motigt och som att ja bygger om hela hojjen samtidigt.. Fucking jävla fitthora hojj jävel.. Är ju tvungen att besiktiga lagom typ nu oxå.…
Tror dessvärre att det är min ECU som packat... Nu startar den bra men hela instrumentet har dött.. Fick tag i bra elchema och tripp taco temp mm går via ECU direkt.. Enbart enstaka kopplings stycken mellan lutar åt en total nerrivning av elsystem.. Känns motigt och som att ja bygger om hela hojjen samtidigt.. Fucking jävla fitthora hojj jävel.. Är ju tvungen att besiktiga lagom typ nu oxå.…
Dagens meck.
På med helsystemet fram och fixa ett rör så man fick dit Yoshi dämparn.
Får fixa ett fäste o åka en stund o se om jag gillar höjden.
Sitter db-killer i nu.
[YOUTUBE-ID]Bt5CTNLu_ZM[/YOUTUBE-ID]
Ser bra ut,...
Men ta ut DBkillern... annars kan du ju åka me org..
Hur går det med hojskrället kex?
Har inte orkat ta tag i den än... Kanske i vecka eller helgen som kommer...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|