gladh skrev:Helt ok för mig, fast det är nog inte så bra att deportera mäniskor - det i sig blir så komunistiskt.
gladh
Precis, de ska minsann få smaka på sin egen medicin, de uslingarna.
gladh skrev:Helt ok för mig, fast det är nog inte så bra att deportera mäniskor - det i sig blir så komunistiskt.
gladh
Thundercat skrev:Vilken diskussion.
McB skrev:Visst är den rolig? Nu ska vi deportera Rikard och kedja fast John vid Eldsjöns strand.
Thundercat skrev:Vart ligger Eldsjön?
Thundercat skrev:Vart ligger Eldsjön?
Rikard skrev:Jag är snart31 år.
Jag mötte Jesus 2001. Fick ta emot den helige Ande.
Utan ha läst bibeln visste jag vem Gud va och vad som var sanning. Jag har ingen kristen bakgrund. Har varit en helgalen MC-förare sedan jag var 16. Tog RR-licens men mötte Gud. Får sen om jag kan ta upp det någon dag.
Ja vet det här kan låta helt skummt. Men så har är det och det är denna tron som vi som är kristna lever för. Jesus är Herre i vårt liv. Tror inte du skulle kalla mig galning om du lärde känna mig.
HA DE BRA!
Rikard
Rymding skrev:Nån som vet om hur vetenskapen ställer sig till hur t.ex. de tre största religionerna kommit till?
gladh
Rymding skrev:Nån som vet om hur vetenskapen ställer sig till hur t.ex. de tre största religionerna kommit till?
Dee_cati skrev:Enligt min vetenskap,,,,
Rymding skrev:Det verkar inte helt otroligt, men det känns konstigt att se värdens (o)mäktige man säga "God bless America" på 2000-talet. Får forskarna i det landet verkligen ta reda på var kristendomen kommer ifrån? I andra länder där de andra stora religionerna är stora borde det vara lika,,,, ? (?).
Intressant skulle även vara att veta vad som skiljer en religon som existerar nu jämfört med en som dött ut? Typ Tor och Oden och sånt. Är de nuvarande religionerna mera trovärdiga? Eller är det bara en frågan om marknadsföring? Antar att de som använt religionen i privat syfte för att kuva folk och ta land har haft nytta av den. Kanske vissa religioner är effektivare än andra?
Dee_cati skrev:Aha, du menade VART den uppstod? Betlehem så klart! Eller däromkring iaf i oljerika öknar
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|