Wagge
Kiruna?
Visst var den fin?Lägger ut nå bilder, även på Waggws snögubbe. En exakt kopia av den på hans nummerplåt.
Visst var den fin?Lägger ut nå bilder, även på Waggws snögubbe. En exakt kopia av den på hans nummerplåt.
Jo, en fin snögubbe fick jag av Wagge.
Nu har det hänt grejer. I går tog jag mig ut från huset jag bor och ner på stan. Skitkul. Så nu sitter jag inte fast hemma.
I dag var jag och tittade där jag körde av vägen.
Tog lite bilder. Bild 1 är tagen från där jag körde av. Jag körde i diket tills jag träffade en stor sten, uppskjutningsrampen. Efter det minns jag inte mycket, men hojen studsade en gång, tog eld och landade bakom granen. 100 meter från avåkningsstället. Var hojen studsade vet jag ej, bara inritat syboliskt.
10 meter ovanför cykeln landade jag.
Bild 2 är tagen lite närmare stenen i diket.
Bild 3 är visar terrängen jag landade i. Några meter till vänster om stubben låg jag.
Jag konstaterade en sak i dag. Av alla ställen att köra av efter denna väg, så var detta det bästa stället.
Lät ju inte helt fel! Kul att höra!I dag var jag till läkaren för kontroll. Jag läker bättre än jag kör.
Så nu är jag utan gips! Jag får börja rörelseträna vänster ben och träna höger ben fullt ut.
Fy fan va skönt att va utan gips.
Kul att höra att det går framåt.
Får du lämna rullstolen då?
Nu har jag fystränat. Ett varv på innergården med kryckor.
Gud förb-t vad jobbigt. Som att springa 2 km, ungefär.
Rullstolen är bekvämare.
Härligt Jon, framsteg!I dag, eller i natt, hände nåt ovanligt. Jag sov hela natten utan att vakna en enda gång. Utan godiset läkaren gav mig! Framtiden börjar ljusna lite, jag är hyffsat pigg och detta medför att jag känner mig slö då jag inte gör nåt. Men jag är fortfarande låst vid kryckor och rullstol om jag ska nånstans. Köra bil får jag inte riktigt ännu, men snart. Istället för att ha tråkigt börjar jag känna mig lite rastlös. Men den 29:e får jag veta om jag får börja gå med tändstickan till vänsterben. Då får jag även köra bil.
Kommer ner till Umeå och hälsar på ner jag kan.
Bara o krya på dig så du kan kommer ner på julfesten!
Kan tänka mig skräcken! Tur att du OCKSÅ är full och inte bara de som bär
Klart du/ni ska komma på julfesten. Om trappan är ett problem så finns det säkert två packade och hjälpsamma personer som får med dig upp. Det är nå't alla i klubben bör få uppleva!
Klart du/ni ska komma på julfesten. Om trappan är ett problem så finns det säkert två packade och hjälpsamma personer som får med dig upp. Det är nå't alla i klubben bör få uppleva!
Har hört att Christer är sugen på en 360Nån som har en chippad Xbox gamla modellen till salu för en billig peng?
Kan tänka mig skräcken! Tur att du OCKSÅ är full och inte bara de som bär
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |