Vilken dum monolog.Bingo skrev:Meningen med livet? Vilken dum fråga!
Meningen med livet! Vilket dumt påstående!
Vilket dumt svar. "...känns meningslöst?"berggren_martin skrev:Vilken dum monolog.
Varför leva över huvud taget om livet känns meningslöst? Nä, det är klart man måste ta tag i sitt liv och försöka göra något av det.
Bing-go menar sällan vad han skriver, han är bara ute efter bråk igen, kolla alla sura & beska inlägg och inse att han är en mytoman som gärna delar ut verbala pungsparkar utan någon mening.berggren_martin skrev:Vilken dum monolog.
Varför leva över huvud taget om livet känns meningslöst? Nä, det är klart man måste ta tag i sitt liv och försöka göra något av det.
Vår verklighetsbild bygger på subjektiva upplevelser. Inte sett Matrix?Bingo skrev:Vilket dumt svar. "...känns meningslöst?"![]()
Jaså, jag trodde det beteendet var generellt för skåningarGSXR1100R skrev:Bing-go menar sällan vad han skriver, han är bara ute efter bråk igen, kolla alla sura & beska inlägg och inse att han är en mytoman som gärna delar ut verbala pungsparkar utan någon mening.
Vi funderar på att trycka tröjor som har texten: Bingo ut ur Skåne
Nu är jag ju född och uppvuxen i Norrland, jag bara bor i Skåne tillfälligt (sen -1986)berggren_martin skrev:Jaså, jag trodde det beteendet var generellt för skåningar![]()
GSXR1100R skrev:Vi funderar på att trycka tröjor som har texten: Bingo ut ur Skåne
landen skrev:Meningen med livet är 42.
Någon fattar nog
/Zaphod Beeblebrox![]()
GSXR1100R skrev:Nu är jag ju född och uppvuxen i Norrland, jag bara bor i Skåne tillfälligt (sen -1986)![]()
Meningen med ditt liv just nu verkar lite tveksam....abstruse skrev:Vilket övriga norrlännigar är tämligen tacksamma för?![]()
GSXR1100R skrev:Meningen med ditt liv just nu verkar lite tveksam....
Är det inte normalt? Min sekvens är sova, jobba, träna, äta, glo på TV, sova.abstruse skrev:Sova, äta, sova?
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!