Meningen med livet

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:
Ja varför inte, allt måste va bättre än Herrljunga :7peta
Så kan man inte säga om man bor i en förort till Åkarp :fakta

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
TomK skrev:
Äh, får danskjävlarna som de vill - kommer de att stänga Barsebäck lagom tills du fått jobb ska du se...
Säkrast så, tänk er mr strul lös i ett kärnkraftverk :brinnerup

Bing-go du bor ju i skogen :confused:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:
Säkrast så, tänk er mr strul lös i ett kärnkraftverk :brinnerup

Bing-go du bor ju i skogen :confused:
Jo, men jag säger heller inte att inget kan vara värre än Herrljunga. Jag snackar bara skit om Stockholm. Och det gör jag därför att det är sant att Stockholm är en skithåla. Det är verkligen så.

"Nordens Venedig", va!? :rolleyes: :D :rolleyes:

BTW, jag bor på berget, inte i skogen.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
GSXR1100R skrev:
Ja varför inte, allt måste va bättre än Herrljunga :7peta

De har sjysta pizzor i herrljunga. Fast det är klart, 245an som spann iväg utanför på parkeringen med porrbelysning och tärningar i framrutan var ju lite... ehh.. märklig.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
t-rex skrev:
De har sjysta pizzor i herrljunga. Fast det är klart, 245an som spann iväg utanför på parkeringen med porrbelysning och tärningar i framrutan var ju lite... ehh.. märklig.
Det va valmers som lämnade in sina kåpor, han har fullsons av Pizzeria Venerisk

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Det va valmers som lämnade in sina kåpor, han har fullsons av Pizzeria Venerisk

Vaffan?! :mad: Fortsätt att verka för Aktiva RR-pensionärer du, och låt oss ungdomar vara i fred.

Dessutom heter det fullspons, men farbror ser väl inte så bra längre.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Vaffan?! :mad: Fortsätt att verka för Aktiva RR-pensionärer du, och låt oss ungdomar vara i fred.

Dessutom heter det fullspons, men farbror ser väl inte så bra längre.
Busted in Herrljunga :7peta Meduza i blaupunkten och teddy i taket, vi såg nog att du är på g igen, hur mycket får du i Ful-spons då, blir det mycket deg ifrån Pizzerian :tungan

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Busted in Herrljunga :7peta Meduza i blaupunkten och teddy i taket, vi såg nog att du är på g igen, hur mycket får du i Ful-spons då, blir det mycket deg ifrån Pizzerian :tungan

Bra idé det där med Pizzerian; äter fanimej arabtårta hundra gånger i veckan, bagaren kommer till och med fram på krogen och snackar... :rolleyes:

EMR/Pizzeria Opera Rookie 1000?

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Lurch skrev:
Kiteskiing, prova det om ni har tråkigt! Passa på när det blåser lite FÖR mycket, då kan det bli riktigt intressant... :jisses
Var ute med kiten i går med långfärdsskridskor i precis lagom vind, så jäla kul det är! Seriös fartkänsla speciellt när man vet att det är lite sprickor och elände lite överallt och det går FORT!
Kika på filmen Offroad i Norge här för lite inspiration... www.airborn.se :yoparty

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
bgix skrev:
Du glömde SEGLA ISJAKT! Jag kan inte förstå att inte fler hojåkare ägnar sig åt denna mycket trevliga vinteraktivitet. Man sitter ute i det fria och kan åka riktigt fort om man tar i lite och ligger nära kraschgränsen - mycket likt motorcykelåkning.
Jo, det ser mycket trevligt ut. Kanske nåt man skulle satsa på nångång när man får pengar över :)

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kul att se så många optimister, se nu till att testa Minimoto och bli helsåld, jag har tur och kan köra i en inomhushall 2 ggr i veckan, det roligaste som finns med böxera på.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
hållundan skrev:
har dom god fittlökssås där eller?

:hej
Var du tvungen att skriva det där. Nu kommer det väl bli en freudiansk felsägning nästa gång man är på pizzeria och det är en snygg tjej som tar upp beställningen :näsblod

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
berggren_martin skrev:
Var du tvungen att skriva det där. Nu kommer det väl bli en freudiansk felsägning nästa gång man är på pizzeria och det är en snygg tjej som tar upp beställningen :näsblod
ha ha ha å hur ofta händer det att det är en fin dam som tar upp beställningen... inte här i halmstad i vart fall =) Här är dom håriga på ryggen...

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
hållundan skrev:
ha ha ha å hur ofta händer det att det är en fin dam som tar upp beställningen... inte här i halmstad i vart fall =) Här är dom håriga på ryggen...

Jaja, nu pratar vi inte om dina fulpizzerior :tungan

;)

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
hållundan skrev:

Ohh.. här i sveriges jerusalem har vi en pizzeria med en riktigt snygging på.. ojoj.. :kär

Och sveriges godaste kebadsås har vi me..

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
GSXR1100R skrev:
se nu till att testa Minimoto och bli helsåld, jag har tur och kan köra i en inomhushall 2 ggr i veckan, det roligaste som finns med böxera på.

Ja har sagt det förr o säger de igen: Nej! Göööööööör´t inte!!! :rolleyes:

Sen för att falla tillbaka till ämnet. Jag blev arbetslös igår. Är sjukskriven. Har sen jag gjorde illa mig i nacken i augusti inte kunnat ägna mig åt min livlina vilket e ridningen, har sålt en häst å håller på att sälja den andra. Lyckas jag inte sälja honom snart blir det nog till att sälja hojen. Jag griper efter halmstrån, käkar zoloft och håller mig på ytan. Tack o lov att jag är lättroad. Här e några ting som får mig att le.

*Min häst. Han blir så glad när jag kommer och hälsar på (vilket ger mig blandade känslor)

*När kaninungen (Suzuki) sätter fart o övar kurvtagning

*När jag kan ta mig ur sängen på morgonen :banana

*Tanken på Lill-gixxer :kär

*Min papillon

*Mina vänner

*sladda o göra handbromsvändningar med pvcraketens bil (schhhhhhhh!!!)

*att jag kan göra situps igen

*att jag sluppit se min "i-bara-kalsonger-strumpor-o-paraply-granne" på ett bra tag :3freak

också bilden på William, min sprattelprins/kamikazehäst/pajas/älskling där han är i sitt esse..

Bifogat

• 151-5111_IMGwille.jpg
    151-5111_IMGwille.jpg
    86.3 KB · Visningar: 42

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Anneli skrev:
Ja har sagt det förr o säger de igen: Nej! Göööööööör´t inte!!! :rolleyes:

Sen för att falla tillbaka till ämnet. Jag blev arbetslös igår. Är sjukskriven. Har sen jag gjorde illa mig i nacken i augusti inte kunnat ägna mig åt min livlina vilket e ridningen, har sålt en häst å håller på att sälja den andra. Lyckas jag inte sälja honom snart blir det nog till att sälja hojen. Jag griper efter halmstrån, käkar zoloft och håller mig på ytan. Tack o lov att jag är lättroad. Här e några ting som får mig att le.

*Min häst. Han blir så glad när jag kommer och hälsar på (vilket ger mig blandade känslor)

*När kaninungen (Suzuki) sätter fart o övar kurvtagning

*När jag kan ta mig ur sängen på morgonen :banana

*Tanken på Lill-gixxer :kär

*Min papillon

*Mina vänner

*sladda o göra handbromsvändningar med pvcraketens bil (schhhhhhhh!!!)

*att jag kan göra situps igen

*att jag sluppit se min "i-bara-kalsonger-strumpor-o-paraply-granne" på ett bra tag :3freak

också bilden på William, min sprattelprins/kamikazehäst/pajas/älskling där han är i sitt esse..
Ja du ser, inte mycket att deppa över precis, träna situps och tänk positiva tankar, låt inte proffsdepparna sluka dig :tungan

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife