Ja varför inte, allt måste va bättre än Herrljungat-rex skrev:Göteborg!
Så kan man inte säga om man bor i en förort till ÅkarpGSXR1100R skrev:Ja varför inte, allt måste va bättre än Herrljunga![]()
Säkrast så, tänk er mr strul lös i ett kärnkraftverkTomK skrev:Äh, får danskjävlarna som de vill - kommer de att stänga Barsebäck lagom tills du fått jobb ska du se...
Jo, men jag säger heller inte att inget kan vara värre än Herrljunga. Jag snackar bara skit om Stockholm. Och det gör jag därför att det är sant att Stockholm är en skithåla. Det är verkligen så.GSXR1100R skrev:Säkrast så, tänk er mr strul lös i ett kärnkraftverk
Bing-go du bor ju i skogen![]()
GSXR1100R skrev:Ja varför inte, allt måste va bättre än Herrljunga![]()
Det va valmers som lämnade in sina kåpor, han har fullsons av Pizzeria Veneriskt-rex skrev:De har sjysta pizzor i herrljunga. Fast det är klart, 245an som spann iväg utanför på parkeringen med porrbelysning och tärningar i framrutan var ju lite... ehh.. märklig.
GSXR1100R skrev:Det va valmers som lämnade in sina kåpor, han har fullsons av Pizzeria Venerisk
GSXR1100R skrev:....av Pizzeria Venerisk
Busted in Herrljungavalmers skrev:Vaffan?!Fortsätt att verka för Aktiva RR-pensionärer du, och låt oss ungdomar vara i fred.
Dessutom heter det fullspons, men farbror ser väl inte så bra längre.
GSXR1100R skrev:Busted in HerrljungaMeduza i blaupunkten och teddy i taket, vi såg nog att du är på g igen, hur mycket får du i Ful-spons då, blir det mycket deg ifrån Pizzerian
![]()
Var ute med kiten i går med långfärdsskridskor i precis lagom vind, så jäla kul det är! Seriös fartkänsla speciellt när man vet att det är lite sprickor och elände lite överallt och det går FORT!Lurch skrev:Kiteskiing, prova det om ni har tråkigt! Passa på när det blåser lite FÖR mycket, då kan det bli riktigt intressant...![]()
Jo, det ser mycket trevligt ut. Kanske nåt man skulle satsa på nångång när man får pengar överbgix skrev:Du glömde SEGLA ISJAKT! Jag kan inte förstå att inte fler hojåkare ägnar sig åt denna mycket trevliga vinteraktivitet. Man sitter ute i det fria och kan åka riktigt fort om man tar i lite och ligger nära kraschgränsen - mycket likt motorcykelåkning.
Var du tvungen att skriva det där. Nu kommer det väl bli en freudiansk felsägning nästa gång man är på pizzeria och det är en snygg tjej som tar upp beställningenhållundan skrev:har dom god fittlökssås där eller?
![]()
ha ha ha å hur ofta händer det att det är en fin dam som tar upp beställningen... inte här i halmstad i vart fall =) Här är dom håriga på ryggen...berggren_martin skrev:Var du tvungen att skriva det där. Nu kommer det väl bli en freudiansk felsägning nästa gång man är på pizzeria och det är en snygg tjej som tar upp beställningen![]()
Jaja, nu pratar vi inte om dina fulpizzeriorhållundan skrev:ha ha ha å hur ofta händer det att det är en fin dam som tar upp beställningen... inte här i halmstad i vart fall =) Här är dom håriga på ryggen...
![]()
hållundan skrev:ha ha ha å hur ofta händer det att det är en fin dam som tar upp beställningen... inte här i halmstad i vart fall =) Här är dom håriga på ryggen...
![]()
GSXR1100R skrev:se nu till att testa Minimoto och bli helsåld, jag har tur och kan köra i en inomhushall 2 ggr i veckan, det roligaste som finns med böxera på.
Ja du ser, inte mycket att deppa över precis, träna situps och tänk positiva tankar, låt inte proffsdepparna sluka digAnneli skrev:Ja har sagt det förr o säger de igen: Nej! Göööööööör´t inte!!!![]()
Sen för att falla tillbaka till ämnet. Jag blev arbetslös igår. Är sjukskriven. Har sen jag gjorde illa mig i nacken i augusti inte kunnat ägna mig åt min livlina vilket e ridningen, har sålt en häst å håller på att sälja den andra. Lyckas jag inte sälja honom snart blir det nog till att sälja hojen. Jag griper efter halmstrån, käkar zoloft och håller mig på ytan. Tack o lov att jag är lättroad. Här e några ting som får mig att le.
*Min häst. Han blir så glad när jag kommer och hälsar på (vilket ger mig blandade känslor)
*När kaninungen (Suzuki) sätter fart o övar kurvtagning
*När jag kan ta mig ur sängen på morgonen![]()
*Tanken på Lill-gixxer![]()
*Min papillon
*Mina vänner
*sladda o göra handbromsvändningar med pvcraketens bil (schhhhhhhh!!!)
*att jag kan göra situps igen
*att jag sluppit se min "i-bara-kalsonger-strumpor-o-paraply-granne" på ett bra tag
också bilden på William, min sprattelprins/kamikazehäst/pajas/älskling där han är i sitt esse..
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!