Mest överskattade banden?

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
The Hives är ju helt otroligt dåliga.Inte riktigt Thomas Ledin-dåliga,men nästan iallafall:zpy

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Det mesta som spelas i de stora Radio/TV kanaler och uselt.

FreddaGädda, vad är bra musik enligt dig?

Last edited:

FreddaGädda

Guest
Det mesta som spelas i de stora Radio/TV kanaler och uselt.

FreddaGädda, vad är bra musik enligt dig?

Motsatsen till vad "alla andra" gillar, ungefär.

Nu handlar det dock inte om indivuduell smak.
Fast bedömning av vad som är överskattat går hand i hand med smak.
Inte mycket att göra åt saken. Jag står i alla fall för vad jag öppet ogillar.

Hos många band hör man dock den dåliga kvalitén. Band som i media är hyllade. Till exempel Takida.
Varför? För att folk är enfaldiga är lyssnar på vad de blir matade med.

Jävla folk.

Last edited:

wallen

Slirig
Gick med
29 Oct 2006
Hoj
Ingen ATM
Ett band som alltid nämns frekvent i sånna här trådar är mitt favvoband ju! Dock så verkar Sporthojare ha god smak för inte en ända har klankat ner på MegaÜberkungarna i Orginaluppsättningen av Guns N' Roses. Förstår inte hur man kan tycka illa om dom. Annars så är det mest överskattade bandet tyå någon såndär growlsmörja som Nightwish och sånnt skit. Allt som har med techno är också grymt överskattat, liksom tilloch med jag kan starta ett jävla datorprogram och lägga in lite beats och skit... Fyfan för allt vad techno heter.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
måste nog lägga en röst på Håkan Hellström jag också.

kanske inte är världens sämsta, men så jävla mycket som den idioten exponerades för ett tag sedan så vinner han "världens sämsta artist" p.g.a. sin uselhet gentemot hur mycket han har exponerats.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hedning! Kättare! Kulturbarbar! Vilken knapp trycker jag på för att banna?!? :6surkart

Vi utsätter honom för gängspö och skickar hem honom till Mattias, naken och insmord i kedjeolja. Det har han gjort sig förtjänt av när han säger att de är dåliga, det kan inte bli mer fel.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Hedning! Kättare! Kulturbarbar! Vilken knapp trycker jag på för att banna?!? :6surkart
De ÄR ju sjukt överskattade, specielt Anthony Kiedis som är en usel sångare och ännu uslare live. Han suger på skit live, verkligen på skit.

Vi utsätter honom för gängspö och skickar hem honom till Mattias, naken och insmord i kedjeolja. Det har han gjort sig förtjänt av när han säger att de är dåliga, det kan inte bli mer fel.
Pullenu då. Att du gillar dem säger ju allt om hur överskattade de är. :D

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
De ÄR ju sjukt överskattade, specielt Anthony Kiedis som är en usel sångare och ännu uslare live. Han suger på skit live, verkligen på skit.

Pullenu då. Att du gillar dem säger ju allt om hur överskattade de är. :D

Eftersom jag har rätt och de flesta andra alltid har fel (de som tycker annat än mig givetvis) så är jag benägen att inte hålla med dig.
Du har kass musiksmak helt enkelt, du sitter säkert och smyglyssnar på Håkan Hellström i lurarna på din Ipod (som de flesta med dålig smak äger) och lirar luftgitarr för att folk inte ska tro dåligt om dig :gnissla

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01

Problemet är att jag är rädd för att han skulle njuta av den behandlingen...

Men din intention är god, Gurra ska lida, suffer I say! :4skrika

The Hives är ju helt otroligt dåliga.Inte riktigt Thomas Ledin-dåliga,men nästan iallafall:zpy

Medhåll! De är ju usla på RikticKgt [tm]!

Bah! De har rockat/funkat phett (som kidsen säger) sedan mitten av 80-talet! Hör du det, din gamle indian?! :hördu

Last edited:

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Ett band som alltid.....*klipp*
*paste*
... Allt som har med techno är också grymt överskattat, liksom tilloch med jag kan starta ett jävla datorprogram och lägga in lite beats och skit... Fyfan för allt vad techno heter.

Men gör då en bra låt på datorn och lägg upp den här om det nu är så lätt...:hihi :rofl

:backontop

All såkallad hip hop, soul r'n'b och sådant skit är så jävla överskattat att jag kräks...

Last edited:

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Ooh, nån sa Per Gessle! När jag hör hans låtar så skäms jag för hans skull. Jisses vilka usla texter han skriver! Jag tror många köper fortsätter att köpa hans musik av gammal vana. Likadant radiostationerna, det är ju Per Gessle alltså spelar vi det.

Solid snake

Guest
app app inte röra freddy:ajjabajja
Nä då kan man ju få AIDS.

Takida är nog bland den sämsta dyngan jag har hört i hela mitt liv. Jag hade aldrig hört dom till för två veckor sedan när en kompis skickade en länk på msn och sa att jag bara måste höra den låten för det var det sämsta han hade hört.

[YOUTUBE-ID]fXlRKfcBzs4[/YOUTUBE-ID]

Jag har ju länge lagt märke till vilken sorts människor det är som lyssnar på Takida så jag har ju som listat ut att det är musik för idioter men jag var absolut inte beredd på sån dynga.
Åh fy fan vad dåligt, nu mår jag psykiskt dåligt så jag får nog sjuka mig från jobbet imorgon.

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Eftersom jag har rätt och de flesta andra alltid har fel (de som tycker annat än mig givetvis) så är jag benägen att inte hålla med dig.
Du har kass musiksmak helt enkelt, du sitter säkert och smyglyssnar på Håkan Hellström i lurarna på din Ipod (som de flesta med dålig smak äger) och lirar luftgitarr för att folk inte ska tro dåligt om dig :gnissla
Allt du skriver i den här tråden gör mig bara mer övertygad om att jag har rätt. Red Hot Chili Peppers är överskattad skit. :fakta

Bah! De har rockat/funkat phett (som kidsen säger) sedan mitten av 80-talet! Hör du det, din gamle indian?! :hördu
Och? De suger ändå på skit. Jag har till och med skivor med dem(Mother´s Milk och Blood, Sugar, Sex Magic) iofs med vissa ok tendenser men de har ju bara blivit överskattad skit ju längre de hållit på. Kiedies suger.

Last edited:

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Ni TROR att ni har listat den värsta skiten,
Men när ni ser detta kommer alla att "a-ha":a och nicka förstående
:tummenupp :D

Markera här:
Bo Kaspers skit-Orkester