Det mesta som spelas i de stora Radio/TV kanaler och uselt.
FreddaGädda, vad är bra musik enligt dig?
Red Hot Chili Peppers.
Hedning! Kättare! Kulturbarbar! Vilken knapp trycker jag på för att banna?!?
De ÄR ju sjukt överskattade, specielt Anthony Kiedis som är en usel sångare och ännu uslare live. Han suger på skit live, verkligen på skit.Hedning! Kättare! Kulturbarbar! Vilken knapp trycker jag på för att banna?!?
Pullenu då. Att du gillar dem säger ju allt om hur överskattade de är.Vi utsätter honom för gängspö och skickar hem honom till Mattias, naken och insmord i kedjeolja. Det har han gjort sig förtjänt av när han säger att de är dåliga, det kan inte bli mer fel.
De ÄR ju sjukt överskattade, specielt Anthony Kiedis som är en usel sångare och ännu uslare live. Han suger på skit live, verkligen på skit.
Pullenu då. Att du gillar dem säger ju allt om hur överskattade de är.
Vi utsätter honom för gängspö och skickar hem honom till Mattias, naken och insmord i kedjeolja. Det har han gjort sig förtjänt av när han säger att de är dåliga, det kan inte bli mer fel.
The Hives är ju helt otroligt dåliga.Inte riktigt Thomas Ledin-dåliga,men nästan iallafall
De ÄR ju sjukt överskattade, specielt Anthony Kiedis som är en usel sångare och ännu uslare live. Han suger på skit live, verkligen på skit.
Nightwish är väl ganska lång ifrån growl?såndär growlsmörja som Nightwish.
Ett band som alltid.....*klipp*
*paste*
... Allt som har med techno är också grymt överskattat, liksom tilloch med jag kan starta ett jävla datorprogram och lägga in lite beats och skit... Fyfan för allt vad techno heter.
Håller inte med om Kiss, men jag tror vi alla kan enas om detta: Kent.
All såkallad hip hop, soul r'n'b och sådant skit är så jävla överskattat att jag kräks...
Samt the Ark, fyfan!!
Nä då kan man ju få AIDS.app app inte röra freddy
Åh fy fan vad dåligt, nu mår jag psykiskt dåligt så jag får nog sjuka mig från jobbet imorgon.Takida är nog bland den sämsta dyngan jag har hört i hela mitt liv. Jag hade aldrig hört dom till för två veckor sedan när en kompis skickade en länk på msn och sa att jag bara måste höra den låten för det var det sämsta han hade hört.
[YOUTUBE-ID]fXlRKfcBzs4[/YOUTUBE-ID]
Jag har ju länge lagt märke till vilken sorts människor det är som lyssnar på Takida så jag har ju som listat ut att det är musik för idioter men jag var absolut inte beredd på sån dynga.
Allt du skriver i den här tråden gör mig bara mer övertygad om att jag har rätt. Red Hot Chili Peppers är överskattad skit.Eftersom jag har rätt och de flesta andra alltid har fel (de som tycker annat än mig givetvis) så är jag benägen att inte hålla med dig.
Du har kass musiksmak helt enkelt, du sitter säkert och smyglyssnar på Håkan Hellström i lurarna på din Ipod (som de flesta med dålig smak äger) och lirar luftgitarr för att folk inte ska tro dåligt om dig
Och? De suger ändå på skit. Jag har till och med skivor med dem(Mother´s Milk och Blood, Sugar, Sex Magic) iofs med vissa ok tendenser men de har ju bara blivit överskattad skit ju längre de hållit på. Kiedies suger.Bah! De har rockat/funkat phett (som kidsen säger) sedan mitten av 80-talet! Hör du det, din gamle indian?!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|