Metal-tråden

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
spåret från Soilworks nya, exile, är ju assssbraaa :)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
slår ett slag för dansk musik igen
Volbeat http://www.myspace.com/volbeat
Sångare som påminner väldigt mycket om Life of agony killen (river runs red plattan :tummenupp )

Rekommenderar spåret Caroline leaving

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
spåret från Soilworks nya, exile, är ju assssbraaa :)

Resten är också riktigt bra, Exile är knappast representativ för plattan som helhet, nu har jag iofs bara hört plattan två ggr och omastrad, men den kan mycket väl toppa "Stabbing the Drama" som är min favorit.

Ska bli intressant sen när man har den i näven och kan lyssna in sig lite. Försök få tag i Japanutgåvan för den bonuslåten där skojar man inte bort.

Tjejen i videon är fö John Levéns fru:)

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Resten är också riktigt bra, Exile är knappast representativ för plattan som helhet, nu har jag iofs bara hört plattan två ggr och omastrad, men den kan mycket väl toppa "Stabbing the Drama" som är min favorit.

Ska bli intressant sen när man har den i näven och kan lyssna in sig lite. Försök få tag i Japanutgåvan för den bonuslåten där skojar man inte bort.

Tjejen i videon är fö John Levéns fru:)

video?

edit, hittade
http://www.youtube.com/watch?v=wgW-66t5jDM

hade funkat som fru ja :)

Last edited:

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS

Exile var lite "downshift", men riktigt bra
Det här är skivan jag har sett fram mot i år.
Hittade en låt till på Tuben http://www.youtube.com/watch?v=DqJYzKfMNjw

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Om 12 timmar sitter jag med ett par bira innanför västen och väntar på att Symphony X ska dra igång! :öl :rock:öl :rock :öl

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Får jag bara ett jobb innan jul så är jag där! Har missat två år i rad nu, det är skandal, så får det inte gå till. Nästa år är givet, skit samma vem som kommer, Wacken är Wacken, det är alltid kul! :yoparty

Härligt, hoppas det ordnar sig! :tummenupp
Man får inte missa 2008. Bara maiden gör de ju värt att åka dit. Att sen sonata, avantasia redan e klara gör ju inte saken sämre :)

ettan

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
yamaha r6 2000
Några som lyssnar på bring me the horizon? Om inte kolla deras senaste album riktigt bra :yoparty

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Nån som lyssnat på Die Apokalyptischen Reiter? Dom tycker iaf jag är jävligt bra och jävligt udda fläckvis.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syconaut spelar in nytt, hörde en del häromdagen och tycker det låter mycket lovande..
smakprov då och då i denna studioreport..
[YOUTUBE-ID]90-R1CbY4HA[/YOUTUBE-ID]

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO