Solid snake
Guest
Nursey skrev:2286157Okej vilka skall på metaltown nu på fredag?
Jag tappade min Metaltown biljett utanför huset...insåg det när jag kom hem 1,5 timmar senare och den fladdrade runt i cykelstället![]()

Nursey skrev:2286157Okej vilka skall på metaltown nu på fredag?
Jag tappade min Metaltown biljett utanför huset...insåg det när jag kom hem 1,5 timmar senare och den fladdrade runt i cykelstället![]()
stoffer skrev:2286693Ge mig tips på bra (power)metal i stil med Sonata Arctica och Stratovarius!
Nuuu!![]()
Fick du tag i deras nya skiva? Isf vad tyckte du?Morgue skrev:2286156Ser man på, det hade jag missat. Tackar för info, måste kolla in den.
Dragonforce kanske?imaster skrev:2286937Dark Moor, Freedom Call, At Vance, Freternia, Iron Savior, Lost Horizon, Nocturnal Rites, Pagan's Mind, Power Symphony, Steel Attack...
Lite blandat, kanske inte så likt Sonata Arctica eller Dokusåpius men jag tror det passar dig..!![]()
darth_igel skrev:2293321Metaltown rockade rejält.
Entombed, Cradle of Filth och givetvis Motörhead var absolut bäst.
Men vem i helvete bestämde att Satyricon skulle spela samtidigt som Motörhead?![]()
Nursey skrev:2293327Vi skulle träffats o hejat :doh
Visst var det bra?![]()
darth_igel skrev:2293329Det var helt klockrent![]()
Och vädret då!Var lite annorlunda mot tidigare år
![]()
Nursey skrev:2293358Jag fick bonnbränna (vita axlar o bruna armar). Hade en liten vit sommartopp på mig och blev helt grillad i solen. Såg förjäkligt ut för alla små depprockare i sina läderrockar...![]()
darth_igel skrev:2293625Skämdes lite för mina ljusgråa shorts...![]()
Den svarta Motörheadtröjan satt dock där den skulle![]()
Nursey skrev:2294923Det var bara för att Danko Jones (tror det var han?) skränade om alla "fuskrockare" i sina shorts och sandaler haha.
Motörhead var betydligt bättre än jag hade trott (hade inte ens tänkt kolla på dom..MYCKET glad att jag gjorde det).
stoffer skrev:2286693Ge mig tips på bra (power)metal i stil med Sonata Arctica och Stratovarius!
Nuuu!![]()
Hehe..det blir inte lika mycket fart i bilderna på hårlösa headbangare (läs Björn Striddarth_igel skrev:2298074Lite bilder från Metaltown![]()
http://www.metalnyheter.se/metalgodis/bildgalleri/2006/metaltown_2006/index.htm
Nursey skrev:2298179Hehe..det blir inte lika mycket fart i bilderna på hårlösa headbangare (läs Björn Strid)
Som att plåta en RR hoj i fel vinkel så det ser ut som den står helt still.
darth_igel skrev:2302736Är det några härifrån som ska till Wacken och har en plats över?
Har ingen att åka dit med...![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli