dews skrev:BEHÖVER 1-7 BILJETTER... PMa OM DU KAN HJÄLPA TILL!!!!
MackeNo1 skrev:Måste säga att jag tycker att det är jävligt trist när man lägger beslag på så många biljetter som möjligt bara för att kunna sälja dom för 1000:-/st till desperata fans.
Ni får säga vad ni vill, men jag tycker det är dålig stil Köp dom biljetter du och dina kompisar behöver och låt sedan alla andra fans få samma chans utan att behöva betala mer än dubbelt så mycket.
Får alltid lust att skälla ut dom som står och säljer biljetter direkt utanför stadion för fantasipriser, j-a typer... Ok, om nån av polarna hoppar av. Då ska man givetvis sälja biljetten, men att köpa så många som möjligt för att tjäna pengar på dom é dålig stil.
MackeNo1 skrev:Måste säga att jag tycker att det är jävligt trist när man lägger beslag på så många biljetter som möjligt bara för att kunna sälja dom för 1000:-/st till desperata fans.
Ni får säga vad ni vill, men jag tycker det är dålig stil Köp dom biljetter du och dina kompisar behöver och låt sedan alla andra fans få samma chans utan att behöva betala mer än dubbelt så mycket.
Får alltid lust att skälla ut dom som står och säljer biljetter direkt utanför stadion för fantasipriser, j-a typer... Ok, om nån av polarna hoppar av. Då ska man givetvis sälja biljetten, men att köpa så många som möjligt för att tjäna pengar på dom é dålig stil.
MrGooFy skrev:En kompis åkte in och köpte biljetter. Jag sa till honom att det skulle vara en ruskig kö så han skulle åka tidigt meeen icke då. Han var där 09:45 och fick stå i en hyfsat lång kö. Som tur var så fick han tag på biljetter ändå men det blir sittplatser och alla kom inte på samma plats.
Dom första hade visst varit på plats vid 23:00 igår.
IO skrev:Tanken var inte från början att tjäna pengar på det. Vi är ett helt gäng som ska gå och alla ringde eller köade. Många kom fram också så då blev det biljetter över, men tyvärr delar jag inte dina åsikter om att ge andra fans chansen. Det kan lika gärna vara någon annan som vill tjäna pengar som köper de jag inte hämtar ut.
Jag anser att fick man inte tag på biljetter så försökte man inte tillräckligt hårt. Alla som ville KUNDE fixat sina egna biljetter :kocko
ski_extreme skrev:Blir inte lite irriterad när jag läser det sista i ditt meddelande, jag gick in på ticnet 09:45 + att jag satt å ringde, när jag väl kom fram efter 1 och en halv timme så var biljetterna slut.....
Men om du säljer biljetterna för 500:- st så vill jag ha...
berggren_martin skrev:skam att man aldrig har sett dom, de var ju trots allt de stora stjärnorna i högstadiet
varför skulle det vara det? i högstadiet var ju hårdrock ens livGustav1 skrev:Var det skrivet med sarkasm?
only buisness(stavning?) dude..MackeNo1 skrev:Måste säga att jag tycker att det är jävligt trist när man lägger beslag på så många biljetter som möjligt bara för att kunna sälja dom för 1000:-/st till desperata fans.
håller medIO skrev:Tanken var inte från början att tjäna pengar på det. Vi är ett helt gäng som ska gå och alla ringde eller köade. Många kom fram också så då blev det biljetter över, men tyvärr delar jag inte dina åsikter om att ge andra fans chansen. Det kan lika gärna vara någon annan som vill tjäna pengar som köper de jag inte hämtar ut.
Jag anser att fick man inte tag på biljetter så försökte man inte tillräckligt hårt. Alla som ville KUNDE fixat sina egna biljetter :kocko
berggren_martin skrev:varför skulle det vara det? i högstadiet var ju hårdrock ens liv
Jo, jag lyssnar mest på Metallica som nostalgi, men tycker fortfarande att alla plattor fram till den svarta håller även idag.Gustav1 skrev:Nä, det lät som att man tyckte de var bra när man var ung och dum.
berggren_martin skrev:varför skulle det vara det? i högstadiet var ju hårdrock ens liv
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|