metallica

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jag tyckte oxo att ljudet var lite skumt ibland, men det var inget som störde. Ibland var det nog vinden som spelade oss ett spratt.

stevex

Hojvältare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
Ducati ST2-98
PacMan skrev:
Jag tyckte oxo att ljudet var lite skumt ibland, men det var inget som störde. Ibland var det nog vinden som spelade oss ett spratt.
Blev lite konstiga studsljud av trummorna iblan, men tydligen beror det på vinden. Annars klart fet konsert.

Hallen

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Hornet 900
Vi fick biljetter typ längst bak i högra hörnet. Var rätt nöjda med det tills vi satt på plats. Det lät förjävligt! Dels en massa resonans mot väggen bakom, utebliven diskant pga vinden och heltaskig läppsynk mot storbilden.
Så det tog typ 4 låtar innan vi lämnade våra 9 platser och gick så långt ner och fram vi kunde, stod typ på mitten vid räcket mot innergården.
Helt otrolig skillnad! Nu hörde man vilket band det var!
Oerhört grym konsert. Publiken satt inte och sov direkt... :yoparty
Så frågan kvarstår: Vart satt ni? Och varför.

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
Hallen skrev:
Vi fick biljetter typ längst bak i högra hörnet. Var rätt nöjda med det tills vi satt på plats. Det lät förjävligt! Dels en massa resonans mot väggen bakom, utebliven diskant pga vinden och heltaskig läppsynk mot storbilden.
Så det tog typ 4 låtar innan vi lämnade våra 9 platser och gick så långt ner och fram vi kunde, stod typ på mitten vid räcket mot innergården.
Helt otrolig skillnad! Nu hörde man vilket band det var!
Oerhört grym konsert. Publiken satt inte och sov direkt... :yoparty
Så frågan kvarstår: Vart satt ni? Och varför.

då måste ni ha suttit typ där jag satt/stog. ljudet var riktigt skumt där, men jag är jävligt nöjd ändå :tummenupp men om dom kommer till sverige nå mer så ska jag lätt köpa mej en stå, oavsett pris! :yoparty

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Jag stod längst fram emot planen fram emot scenen.
Kanonljud där.
Men jäklar vad jag fick slåss för att behålla min plats!!!
Fan att jag inte visste vad man skulle med banden till, det visste ingen i mitt sällskap och en av dom har varit medlem i metallica club sweden i nästan 10 år.
Men jag såg bra och fick bra ljud.

Heinrich

Puderluder
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
B
c0la skrev:
Är det föresten fler här som har dålig hals idag efter allt :4skrika :4skrika :de?

Jag har ganska duktiga problem att få fram ljud när jag ska prata. Skrek ju oavbrutet så högt det bara gick i drygt två timmar. Inte särkilt bra för halsen, men vad gör man inte för att få upp stämningen till max. :yoparty

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Tänkte på en sak. Har inte orkat söka, läsa igenom tråden eller gjort nåt annat. MEN, kommer P3Live köra Metallicakonserten såsom dom gjorde med Maiden?

OCH, kommer någon att rippa den?!

Fan, jag vill höra allt igen, å igen, å igen...

Hanky

Roligt de är med sommar
Gick med
13 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750 -96
Jag hade inga problem med ljudet, stog längst fram vid andra raden, i mitten, hade hela scenen framför mig och hade perfekt uppsyn av båda skärmarna!!
Betyg: :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty av fem möjliga

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
hållundan skrev:
Tänkte på en sak. Har inte orkat söka, läsa igenom tråden eller gjort nåt annat. MEN, kommer P3Live köra Metallicakonserten såsom dom gjorde med Maiden?

OCH, kommer någon att rippa den?!

Fan, jag vill höra allt igen, å igen, å igen...

Om inte, så kommer dom iallafall att släppa konserten på livemetallica.com, dock mot en liten penning. Men det är nog inte helt omöjligt att den kommer upp på dc så småningom. Nothing else matters skulle man vilja höra igen, hörde bara de som stod runt mig och mig själv :rock

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
Forsberg skrev:
Om inte, så kommer dom iallafall att släppa konserten på livemetallica.com, dock mot en liten penning. Men det är nog inte helt omöjligt att den kommer upp på dc så småningom. Nothing else matters skulle man vilja höra igen, hörde bara de som stod runt mig och mig själv :rock

Jag kommer att få spelningen från livemetalica.com så fort den är släpps. :yoparty

Heinrich

Puderluder
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
B
Grusbuse skrev:
Jag kommer att få spelningen från livemetalica.com så fort den är släpps. :yoparty

Varför är dom så sega med att lägga upp europaspelningarna?
I USA gick det att ladda ner dom bara några dagar efter varje konsert.
Måtte dom bara fixa det snart! :4skrika

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...