PacMan skrev:Jag tyckte oxo att ljudet var lite skumt ibland, men det var inget som störde. Ibland var det nog vinden som spelade oss ett spratt.
Blev lite konstiga studsljud av trummorna iblan, men tydligen beror det på vinden. Annars klart fet konsert.PacMan skrev:Jag tyckte oxo att ljudet var lite skumt ibland, men det var inget som störde. Ibland var det nog vinden som spelade oss ett spratt.
Hallen skrev:Vi fick biljetter typ längst bak i högra hörnet. Var rätt nöjda med det tills vi satt på plats. Det lät förjävligt! Dels en massa resonans mot väggen bakom, utebliven diskant pga vinden och heltaskig läppsynk mot storbilden.
Så det tog typ 4 låtar innan vi lämnade våra 9 platser och gick så långt ner och fram vi kunde, stod typ på mitten vid räcket mot innergården.
Helt otrolig skillnad! Nu hörde man vilket band det var!
Oerhört grym konsert. Publiken satt inte och sov direkt...![]()
Så frågan kvarstår: Vart satt ni? Och varför.
c0la skrev:Är det föresten fler här som har dålig hals idag efter allt![]()
:de?
hållundan skrev:Tänkte på en sak. Har inte orkat söka, läsa igenom tråden eller gjort nåt annat. MEN, kommer P3Live köra Metallicakonserten såsom dom gjorde med Maiden?
OCH, kommer någon att rippa den?!
Fan, jag vill höra allt igen, å igen, å igen...
Forsberg skrev:Om inte, så kommer dom iallafall att släppa konserten på livemetallica.com, dock mot en liten penning. Men det är nog inte helt omöjligt att den kommer upp på dc så småningom. Nothing else matters skulle man vilja höra igen, hörde bara de som stod runt mig och mig själv![]()
Grusbuse skrev:Jag kommer att få spelningen från livemetalica.com så fort den är släpps.![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |