Vee-twn skrev:Nån som har en lista på vilka låtar som spelades?
/N.Yfiken
Längtar tills på söndag!!!!!
Här har du att läsa: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=166955
Vee-twn skrev:Nån som har en lista på vilka låtar som spelades?
/N.Yfiken
Längtar tills på söndag!!!!!
Överlägset!!Heinrich skrev:Här har du att läsa: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=166955
idun skrev:För dyra biljetter, så det blir efterfesten på Valand, men men vad gör man när man är student och urfattig?
Pinsamt att stå utanför Ullevi och tigga, men tack för din uppmuntran. Kikar nog in på blocket och kollar...nomolas skrev:du bor ju för fanders i göteborg, gå dit och ge det en chans. Borde ju finnas nån som inte fått iväg sin biljett och kanske säljer den under originalpriset. Testa! Skulle jag gjort om jag bodde i gbg!
Macho Woman skrev:Har fått samtal från flera olika gäng som är där. Slipknot rockade tydligen fett. Fast jag är inte så besviken över att jag inte är där, faktiskt. Visserligen rör de sig en hel del på scenen, men det finns ingen artist som är så dålig på mellansnack som James. Jag har sett dem två gånger. Klarar mig utan.
Slipknot är ren jävla dynga!!!!!!Macho Woman skrev:Har fått samtal från flera olika gäng som är där. Slipknot rockade tydligen fett. Fast jag är inte så besviken över att jag inte är där, faktiskt. Visserligen rör de sig en hel del på scenen, men det finns ingen artist som är så dålig på mellansnack som James. Jag har sett dem två gånger. Klarar mig utan.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|