metallica

Hallen

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Hornet 900
Ja, nu är det bara ca 3 dagar, 5 timmar, 24 minuter och 19 sekunder kvar till de går på scen. Typ!

Hanky

Roligt de är med sommar
Gick med
13 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750 -96
Nu så är vi på väg, om ni ser en röd "berras" buss med en metallica flagga i bakrutan kan de vara vi.
Rock on!!!
:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

idun

Ny medlem
Gick med
23 May 2004
Hoj
none
Nema biljetta

För dyra biljetter, så det blir efterfesten på Valand, men men vad gör man när man är student och urfattig?

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
idun skrev:
För dyra biljetter, så det blir efterfesten på Valand, men men vad gör man när man är student och urfattig?

du bor ju för fanders i göteborg, gå dit och ge det en chans. Borde ju finnas nån som inte fått iväg sin biljett och kanske säljer den under originalpriset. Testa! Skulle jag gjort om jag bodde i gbg! :tummenupp

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 900RR
Läckert

Nu är det bara några timmar kvar tills man står o rockar på metallica!!!!
Sedan blir det FEST på stan !

idun

Ny medlem
Gick med
23 May 2004
Hoj
none
Billiga biljetter

nomolas skrev:
du bor ju för fanders i göteborg, gå dit och ge det en chans. Borde ju finnas nån som inte fått iväg sin biljett och kanske säljer den under originalpriset. Testa! Skulle jag gjort om jag bodde i gbg! :tummenupp
Pinsamt att stå utanför Ullevi och tigga, men tack för din uppmuntran. Kikar nog in på blocket och kollar...

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650
Biljett

Har tyvärr en biljett jag inte kan använda. Lägg ett sakmbud (ej under inköpspris) inom ett par timmar så går det att lösa. Annars åker den med gänget som skulle gå och säljes på plats till högstbjudande...

Ring på 070/720 33 97

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Sådär, skall åka in en sväng till stan och ställa mig på ett berg och lyssna. Man hörde Bruce Sprängsten när han var på Ullevi sist typ lika bra som inne på arenan. Borde vara samma nu.

Mohaha, sitta på hojjen och lyssna. :hihi

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Har fått samtal från flera olika gäng som är där. Slipknot rockade tydligen fett. Fast jag är inte så besviken över att jag inte är där, faktiskt. Visserligen rör de sig en hel del på scenen, men det finns ingen artist som är så dålig på mellansnack som James. Jag har sett dem två gånger. Klarar mig utan.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Macho Woman skrev:
Har fått samtal från flera olika gäng som är där. Slipknot rockade tydligen fett. Fast jag är inte så besviken över att jag inte är där, faktiskt. Visserligen rör de sig en hel del på scenen, men det finns ingen artist som är så dålig på mellansnack som James. Jag har sett dem två gånger. Klarar mig utan.

Vad är väl en bal på slottet...

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Macho Woman skrev:
Slipknot är ren jävla dynga!!!!!!

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Vad tyckte ni nu då?
Jag tyckte det var riktigt jävla bra! :rock .
Har inte sett dom live förut, och jag blev INTE besviken :) !
När publikhavet sjöng med i Nothing else matters,...det var en upplevelse i sig.

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Kom precis hem. Åkte ner med Festivalbussen, låg imponans på busschaffisen, körde fel hela tiden. Under Lostprophets och Slipknot stod man bara och kollade på klockan och väntade på att dom skulle gå av. Ren skit enligt min smak, störtlöjligt med maskerna också. Men sen blev det dags. Helt underbart, ingenting att klaga på hos Metallica! Underbart!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Tycker att det hela var helt underbart jävla tokgrymt! :yoparty

Lostprophets tycker jag var helt okej faktiskt, Slipknot var rejält grymma oxå.

Metallica var HELT klart så tokigt bra. Saknade dock Fade to black. Riktigt synd att dom inte spelade den :(

Fast det blir ändå lätt en :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty av 5 möjliga!

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
Hade dem samma som i Köpenhamn så att vissa. T.ex som i Danmark att 2000 fick ett armband så att dem fick stå allra längst fram? eller det var inte uppdelat så alls?
Slipknot tycker jag inte är speciellt bra på skiva men live var dem roliga att se :yoparty

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Synd bara att ljudet var lite halvkass då och då.. Men det är säkert inte lätt att få till det utomhus på en såpass stor arena som ullevi faktiskt är heller..

Grym konstert i alla fall! :yoparty

Hade vissa problem att förstå Slipknot innan och jag blev väl inte så vis efteråt heller... :confused:

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!