Vet inte har bara köpt med rätt måttEnligt femi ska mitt blad vara 1330x13x0.65, medans Bacho är 1335x13x0.6
Går det ändå?
Kan noll om sågblad.
https://www.duabhuset.se/index.php?view=product&id=2093
Vet inte har bara köpt med rätt måttEnligt femi ska mitt blad vara 1330x13x0.65, medans Bacho är 1335x13x0.6
Går det ändå?
Kan noll om sågblad.
Enligt femi ska mitt blad vara 1330x13x0.65, medans Bacho är 1335x13x0.6
Går det ändå?
Kan noll om sågblad.
Var visst samma storlek till min och bra pris så ska beställa medHar nu fått hem mina blad, och kan berätta att Bachos 1335 fungerar utmärkt!
Så 5 st band beställda
Grabbar! Har klurat på en grej rätt så länge nu.
Nu när vi har fina sågar man kan bygga roliga grejer med, så vore det inte fint att kunna pulverlacka smådetaljer?
Någon som har något tips på någon bra utrustning för hyfsat billig peng som fungerar bra?
Vet att vi avhandlar metallkapar här, men då ni verkar sitta på en del kunskaper så måste jag ju fråga er som är relativt aktiva här.
Verktygsboden har ju. Men läst att en del tar hem från England i stället. Någon som har erfarenhet utav just pulverlackering för hemmabruk?
Sök på diy powder coating oven kommer upp en massa byggen på ugnar .Gör en tråd! Jag har också funderat på att bygga en mindre ugn får pulverlackering. Typ lagom 1x1x1m borde funka för en MC-ram och mindre prylar.
Jo trodde bacho skulle vara bra grejer men ska kolla efter bättre inte kul när det slits så snabbt och sågar snettJag har hållit på att bygga ett stativ till svarven och det som kapats är vinkeljärn plattjärn och u-balk i 8-10 mm tjocklek i hyfsade dimensioner men liknande järn går kapats i mycket större omfattning med originalbladet utan problem, original bladet går fortfarande att kapa med men det drar och har inte samma bett som tidigare men alla tänder är kvar. Har använt säger väldigt mycket både för att kapa järn men även med ett hemgjort bord som stående bandsåg.
Känns ut som att Femi blad vore intressant att hitta, hittade på nätet men dom verkar kosta närmare 500 kr men det är ju inte hela värden om man kör slut på Bacho blad på en gång.
Ska kolla med Håkansson såg och höra av dom säger om band, är ju lätt värt att betala hyfsat mycket för banden om dom bara håller.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|