MEEEN ... helt jävla otroooooligt vad du måste hacka på Rossi get a life seb med hakan
Stoner var under en period i år sjukt gnällig och tog ut sin frustration på allt och alla. Folk körde för hårt i början av racen, banorna var för säkra, Ducatins framände var skit osv.
Han har jäkligt bra betalt för att vinna race med Ducatin och i hans jobb ingår att ta fram en vinnande hoj. Att lipa för att framänden släppte titt som tätt och skylla det på någon annan är inte speciellt proffsigt..
Sen förstår jag inte hur du kan tro att en skadad Rossi som utvärderar en helt ny hoj skulle kunna vara orolig för vilka tider Stoner körde på Ducatin. Kom igen efter första racet så lär du få svart på vitt om hur oroliga Rossi, Burgess och kompani är.
Det jag stör mig på hos Stoner är hans ego på banan där han viftat, sparkat, gestikulerat och verbalt givit sig på andra förare som inte körde så som han tyckte de skulle på träning eller på tävling. Det tycker jag fortfarande är en jävligt risig sida hos Stoner.
Det handlar inte om förnekelse, de handlar om förståelseFörnekelse att VR tappade mest av alla under testet jfr med föregående tävling kan väl bara undgå den troende :Rossi
Du kollar bara racen va?Han kör snabbt, rent och juste.
Han kör snabbt, rent och juste men han har vid otaliga tillfällen betett sig i det närmaste svinaktigt mot andra förare som enligt honom gjort fel på banan.Han kör snabbt, rent och juste.
Personligheter har olika stilar och det vore trist om alla vore lika uttrycksfulla som Kallio.
Det handlar inte om förnekelse, de handlar om förståelse
Att dissa en kille som tagit 7 titlar i stora klassen och varit med och utvecklat 3 vinnarhojar (RC211V, M1 990 och M1 800) för att han är "långsam" på en(1) test...
Du kollar bara racen va?
Han kör snabbt, rent och juste men han har vid otaliga tillfällen betett sig i det närmaste svinaktigt mot andra förare som enligt honom gjort fel på banan.
varför har vale ett fråge tecken uppe på hjälmen ???Du glömde Spies på Fabriks-yamaha(valencia förra året räknas inte)!
Ska bli kul att se ffa valentinos nya skinnställ om han inte sparar det till Qatar!
Ett exempel som jag kommer på direkt är från Assen 2009 då Stoner gestikulerade vilt mot Kallio för att följa honom in i depån och sedan stanna utanför hans depåbox och skrika in i densamma, detta var på kvalet. Hur kan du ha missat att Stoner har gjort sådana saker vid fler tillfällen än de andra förarna eller tror du vi sitter och hittar på?Ge några exempel och om andra förare upplevde samma
sak som du beskriver.
Hur menar du?
Vad jag förstår så har herr Briggs jobbat för Yamaha och med Rossi i år?
Jag hackar tillbaka 1/10 av Jörgenhacket. För att få lite balans..
Det jag stör mig på hos Stoner är hans ego på banan där han viftat, sparkat, gestikulerat och verbalt givit sig på andra förare som inte körde så som han tyckte de skulle på träning eller på tävling. Det tycker jag fortfarande är en jävligt risig sida hos Stoner.
Han är kung!Hehe!
verkar va många som retar sej på Stoner. Trevligt att han gör sånt intryck.
Stoner e DA MAAAN!!!
På en öppen fråga om hur allvarligt man tar tjafset om vem som är gud i RR hugger du helt gravallvarlig.Nej, jag anser inte det troligt att Elias, richdadsboy och loris och ett par till någonsin kommer komma i närheten av podiet, vare sig det är en yamaha, Honda, Ducce eller Endeavourrymdfärja dom kör... Det är 6 personer som hela tiden kämpar om de första placeringarna, framförallt 3. Resten är renset.... Jag inser dock att de som startar i MotoGP allesamman är mycket duktiga och kapabla att vinna race på rätt hoj i rätt team - och tar därför inte tjafset särskilt allvarligt.
Gör du?
På en öppen fråga om hur allvarligt man tar tjafset om vem som är gud i RR hugger du helt gravallvarlig.
Ta det lugnare mannen, detta snack är en variant på Norgehistorier
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |