Är det ingen annan som reagerar på att Stoner kan köra en Honda så fort som är "specialbyggd" åt dvärg-Pedrosa?
Eller har specialbygget försvunnit med åren?
Lite roligt att folk i tråden redan kastat Rossi åt vargarna! Jag tycker det är helt förkastligt att han byter till Ducatin som verkligen ALLA kan prestera på o inte är snabbast!11? Och att han inte gjort underverk o förbättrat hojen på EN dag!?!1 Är det ens lönt han kör nästa säsong?
Annars går väl testet nästan som väntat. Kul med Spies o Simoncelli!
Men Stoner på Hååånda är ju som handen i handsken! Tyvärr...
(även hans fru) .
Hon är ingen MILF (ännu)
Kul att Lorenzo kör med nr 1. Det ska en världsmästare göra tycker jag.
Tycker han förlorar lite av den lilla identitet han har. Håll fast vid numret som han blev känd för istället.
Lite Gretzky över det...
Fast Lorenzo har ju kört med både 48 och 99 så det är inget svårt byte. Jag gillar när de körde med placeringen från föregående år, kanske mest för att det var en etta på Raineys hoj länge.Tycker han förlorar lite av den lilla identitet han har. Håll fast vid numret som han blev känd för istället.
Lite Gretzky över det...
Stoner gillar jag skarpt (även hans fru)...
Asså, ..fnöske e f-nimej rätt fuktigt jämfört med Stoners fru. Eller har jag missat nåt radikalt ??
Rossis ”nya Burgess” är imponerad av den feedback de har fått och säger att Rossi troligen inte kommer köra med screamer-motor nästa år. Typiskt.
FILIPPO PREZIOSI, the front end.... Now we have to work to give them both a more competitive bike for the next test."
Tycker det läggs för stor vikt i diskutionen på varvtiderna.
.
Det Stoner klagat hela tiden på, vissa självutnämnda experter här anser att han varit en gnällröv hela säsongen. Helt plötsligt kommer han på en HRC och kör nära gränsen direkt. Säger en hel del. Tycker Stoner har en härlig attityd och säger vad han tycker många gånger.
Men råkar VR ha samma åsikt så är det självklart att det är så fallet är.
Undrar vad han tänker hur kunde Stoner köra så inihe... på detta.
Sannolikt tror jag att VR kommer klara att utveckla komponenterna bättre, frågan om han når ända fram. Jag tror inte det, när han blev så tydligt ifrånåkt Jlo på samma material hela säsongen.
Sen att påstå att skador skulle vara orsaken så är det ett tecken på att han inte lyckats hålla sig på hojen lika bra som Jlo. Detta ingår även i tävlandet
Rossis ”nya Burgess”...
FILIPPO PREZIOSI, Direttore Generale Ducati Corse
On Wednesday 10th November 2010, Alex Briggs said: "Text"
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|