Murmeldjuret
Gudomlig sporthojare
Ostadigt väder imorgon också?
Edit: Ja, men enligt prognosen mindre regn än lördagen
Edit: Ja, men enligt prognosen mindre regn än lördagen
Last edited:
Den mest trovärdiga prognosen säger uppehåll under morgonen och sedan mer regn lagom till MotoGP-racet...Å andra sidan är det här jävla rövhålet till ställe precis som Gelleråsen. Regnet kan precis missa banan så att det är torrt på banan men spöregn i byn några kilometer bort. Eller tvärt om...
Det gjorde han tydligen till slut... ????Han håller tydligen inte med.
hahaha. . Ja fan, det va väl på sista varvet oxå, då han fajtades med ett gäng om en 7.e plats. En slutsats du måste vara tämligen ensam om e att du verkar tycka att VR gjorde succé på Duccen och Nicky endast körde för att de skulle kränga cyklar i usa. Duccen då var crapbike, de testade mkt nytt men det som kom fram var ju snarare att kommunikationen mellan stallet och fabriken gick i moll o funka noll. Vet att vi snackat om detta innan, Du hade samma ingångsvärde på den tiden, ändå lite kul hur em människa kan låsa sig så fruktansvärt i ett spår haha .. kör hårt gubbenDet gjorde han tydligen till slut... ????
och vem sa "numbers don't lie" tidigare i tråden?
17 69 Nicky HAYDEN USA Repsol Honda Team Honda 170.8 +1'22.604
(Jo jag såg att Miller tog innern lite väl överdrivet så 17:e är lite väl oförtjänt)
Sen kommer alla Haydenfans att komma med kommentarer som, "Han sitter på Danis hoj och som alla vet passar den inte honom alls" (samma tjat som när han underpresterade i Repsol när han var ordinarie). "Han är inte van vid de nya Michelindäcken". "Han fick inte så mycket träning i torrt" (som om andra fick det) etc. etc. etc.
Hans tid i Ducati fyllde bara ett syfte, att Ducati skulle sälja mer hojar i USA.
Det gjorde han tydligen till slut... ????
(Jo jag såg att Miller tog innern lite väl överdrivet så 17:e är lite väl oförtjänt)
Sen kommer alla Haydenfans att komma med kommentarer som, "Han sitter på Danis hoj och som alla vet passar den inte honom alls" (samma tjat som när han underpresterade i Repsol när han var ordinarie). "Han är inte van vid de nya Michelindäcken". "Han fick inte så mycket träning i torrt" (som om andra fick det) etc. etc. etc.
Hans tid i Ducati fyllde bara ett syfte, att Ducati skulle sälja mer hojar i USA.
Kryckan vinner ett race i torrt... Dags att släppa myten om att Honda inte är den bästa hojen nu.
Ponken vs lorre vs rossi... numbers dont lie
Kryckan vinner ett race i torrt... Dags att släppa myten om att Honda inte är den bästa hojen nu.
Ponken vs lorre vs rossi... numbers dont lie
Det gjorde han tydligen till slut... ????
Måste säga att jag märkt en signifikant nedgång i mitt eget intresse av mgp efter att MM vann mästerskapet och jag tittade lugnt på eftersändningen istället för att se live.
Var och förblev ganska ointresserad då utgången var given med MM i pole och närmsta alien på 12:e. Att han sen krashade var iofs oväntat men det var ett eller två race för sent och CC spelade på rätt häst igen och vann vilket knappast varit lika säkert med VR och JL startandes inom topp 6.
Den här säsongen har mest visat hur mycket vädret kan ställa till det och tillsammans med nya däck så blev det ett riktigt lotteri vilket jag inte riktigt alltid ser tjusningen i.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|