Mijailovics nya lya

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
valmers skrev:
Oj, verkar kärvt att vistas där. Nästan lika jävligt som i verkligheten. Fast hyresfritt då.
Hur vill du att de skall ha det då, på rättspsykiatriska kliniker?

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Hotspur skrev:
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Öga för öga tand för tand.

Finns inget bättre sätt.
Blodshämnd funkar minst lika bra. Tror förresten du glömde en :mad: och fyra :kulspruta

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
vilken häxjakt det blivit på psyksjuka. kul.

jag vet inte vad jag ska tycka. den jävla idioten borde få ett värre straff. och ha en annan diagnos eller nåt. jag skäms.

:ätapiller

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Eller hur hade det varit bäst att avrätta alla som sitter inne för mord av första graden?

Jag är för offentliga hängningar :)
Det och så kan man ju ha tornerspel eller nåt sånt strax innan eller efteråt för att liva upp stämningen.... jag hade kommit o stenat dem var gång runt om i landet - hade ju vatt världens grej :rolleyes:

Gabor

Guest
t-rex skrev:
Varför inte åka direkt? Är de de där jävla humanisternas skola som funkar för ungarna?

Jävla gnäll på Sverige i den här tråden. Vi har ett fantastiskt bra land. Inte perfekt, men jävligt långt ifrån kasst. Visa lite stolthet över Sverige istället för att bara hålla på att gnälla.

Edit; alltså inte specifikt du. Alla som gnäller. Vart vill ni flytta? Jag har en god vän som arbetar i Sudan nu. Där har de ganska klara bestraffningar. Lite dimmig juridisk bakgrund på många av "domarna", men de verkställer utan att tveka. Kan det vara något?
Jag tog åt mig...nu är det så att jag varit över halva jorden ..jobbar i ett sådant företag...vissa saker är skitbra i sverige...än så länge...men det går sakta åt helvete....kan bara hålla med en av våra politiker som sade " låt miljöpartiet komma till makten så blir plågan snabbare att komma tillbaks till tretiotalets standard...för som det är nu så går det bara långsamt".... :7peta

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nurse Ratched skrev:
Du driver med oss, eller hur? du är väl inte så korkad att du skulle kunna tänka dig att sitta frihetsberövad för fri hyra och en gratis TV?
Jag ironiserade över svensk ynkryggmentalitet i allmänhet, som kan få mindre bemedlade att nacka någon för att få sitta på mysiga kåken.

SJÄLVKLART ska psykiskt sjuka få vård, men inte kortare straff. Verkar otroligt nog som en sosse insett det (Thomas Bodström).

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
tassen skrev:
...nu är det så att jag varit över halva jorden ...

Så bra. Då borde du väl veta bättre än att gnälla på Sverige?

Vilket är idealet? Vilka gör rätt där vi gör fel? Var ligger paradiset?

Gabor

Guest
t-rex skrev:
Så bra. Då borde du väl veta bättre än att gnälla på Sverige?

Vilket är idealet? Vilka gör rätt där vi gör fel? Var ligger paradiset?
Tror du jag tänker tala om vart paradiset ligger...då kommer alla jä-a gnäll svenskar dit....skärp dig.. :lol

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
tassen skrev:
Tror du jag tänker tala om vart paradiset ligger...då kommer alla jä-a gnäll svenskar dit....skärp dig.. :lol
Du menar den där jävla sorten som gnäller på det här jävla landet :D

Vad är det som får er att fantisera ihop en massa undergångsscenarion för Sverige och sedan gnälla om att de svenskar som tycker att landet är ok är gnälliga. Begriper ni inte hur gnälliga ni låter?

Fascinerande fenomen hur som helst.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nä fan, går och lägger mig och läser en bok istället. Det får bli "Diskurs över det långvariga befrielsekriget i Vietnam dess förhistoria och förlopp som exempel på nödvändigheten av de undertrycktas väpnade kamp mot sina förtryckare likaså över Amerikas Förenade Staters försök att förinta revoltionens grundvalar" av Peter Weiss ikväll. Låt inte den något långa titeln avskräcka. Det är ett drama på lättfattad vers. Gladh, Markus: ni kan få låna den sen om ni vill :D

Edit: Glömde Valmers. Du får också låna den Valmers :tummenupp

Last edited:

Coola Ola

Guest
valmers skrev:
Jag ironiserade över svensk ynkryggmentalitet i allmänhet, som kan få mindre bemedlade att nacka någon för att få sitta på mysiga kåken

Japp, självklart är den främsta drivkraften till att folk mördar enbart att det är enklare än att söka socialbidrag. För övrigt har även jag rest runt i olika delar av världen och det enda jag kan säga om det är att Sverige är helt jävla fantastiskt i jämförelse med de flesta andra länder i världen.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Bingo skrev:
Det är ett drama på lättfattad vers. Gladh, Markus: ni kan få låna den sen om ni vill :D

:va Jag har ju nästan helt hålit tyst denhär gången.
Dessutom är semester = deckare :D

gladh

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Vad får man om man knäpper persson? Villa i djursholm eller 4:a på söder och en massa vakter. Ja men då borde ju hojen stå säkert också? :D

peter the great

P-nutz in da hus(peterpain)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000+cbr900rR och 1"mindre fälgar än rigge(slalomåkarn)
jag blir inte förvånad detta är ett skitland... vi har ju för fan svullo som statsminister

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM