Mijailovics nya lya

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
t-rex skrev:
Är det kanske så att Kajkyl är kommunist? I en annan tråd ville han avveckla EU med undantag av jordbruksstödet, som han av någon extremt outgrundlig anledning tyckte var bra. Att ta pengar från produktiva delar och lägga på improduktiva var väl en av den sovjetiska kommunismens kännetecken?

Alldeles korrekt!

Där fick vi honom.... :)

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Lord Melchet skrev:
Gäller detta även fortkörning och andra trafikbrott, eller bara sånt som andra gör?

Nej nej! Det gäller bara sånt som andra gör...och enda tills man gör det själv, då räknas inte det heller.... :fakta

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Lokke skrev:
Nej nej! Det gäller bara sånt som andra gör...och enda tills man gör det själv, då räknas inte det heller...
...eftersom man själv är en jäkla rejäl och fin kille och inte alls en brottsling, som de kriminella.

t-rex: Kajlyl är bondson, så så där jävla extremt outgrundligt är det inte. Ganska socialdemokratiskt faktiskt. Bidrag skall gå till fina, hederliga och hårt arbetande människor som jag. De där latmaskerna som inte vill arbeta och bara parasiterar på samhället skall inga bidrag ha. De kan fan skaffa ett arbete. Vill man jobba så finns det jobb.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Bingo skrev:
...

t-rex: Kajlyl är bondson, så så där jävla extremt outgrundligt är det inte. ...

Ähhh, var nu inte sådan. Jag såg fram emot kajkyls väl underbyggda svar till varför jordbrukstödet var en bra sak.

Hoppas han kommer med nåt bättre än "pappa har sagt att vi får pengar om vi lägger fälten i träda."

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
t-rex skrev:
Ähhh, var nu inte sådan. Jag såg fram emot kajkyls väl underbyggda svar till varför jordbrukstödet var en bra sak.

Hoppas han kommer med nåt bättre än "pappa har sagt att vi får pengar om vi lägger fälten i träda."

Äh Kajlyl är kommmunist, varken mer eller mindre......

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
t-rex skrev:
Eftersom vi anser att det är fel att mörda människor gör vi samma sak genom staten för att verkligen <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=visa&v=56">visa</a> hur fel vi tycker att det är?

Konsekvensen är underbar...
Bara jag som tror att hårdare straff borde avskräcka mer än en fin lya med alla bekvämligheter man kan begära? Att skattebetalarna ska pröjsa för detta är ännu dummare, släng honom i en järnbur och lägg pengarna på skolor eller nått :)

The Ace

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2004
Hoj
Suzuki SV650s
Domen är igentligen bara en bekräftelse på något som dom flesta av oss visste för länge sedan, ett havererat rättssystem.

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Jag trodde redan det fanns tillräckligt med bevis för att inse att längre straff och dödsstraff inte löser problemen?

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
eus skrev:
Jag trodde redan det fanns tillräckligt med bevis för att inse att längre straff och dödsstraff inte löser problemen?

Klart att dödsstraff löser problemet, det gäller bara att döda tillräckligt många.
ett par strategiskt utplacerade atombomber bör nog lösa alla våra problem :)

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
kajlyl skrev:
Bara jag som tror att hårdare straff borde avskräcka ...

Nä, du är inte ensam. Däremot är du mer än välkommen att visa var dödstraff fungerar. Brottstatistiken i USA, vilket jag antar är ett föredömligt system, går ju som bekant spikrakt.... ja, vart?

Och hur var det med jordbruksstödet? Jag är uppriktigt nyfiken!

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Hoppas nån är hämdlysten o gör honom något likadant som han orsakade Anna Lindh samt hennes anhöriga.
Sjuk o sjuk,visst han är inte normal precis som bara går ut o sticker ner en person men jag tror ändå det hela var uträknat o att det just skulle vara Anna Lindh,annars kunde han lika bra stuckit ner hennes vännina eller vemsomhelst.
Nä hårdare straff! o nåt lyx boende på 12 kvadrat borde han inte få.
Det är ju knäppt oxå att dörren ska vara olåst...aja HEJA SVERIGE! ÄR FANTASTISKT.Samhället/politiker gräver långsamt Sveriges grav.

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
t-rex skrev:
Nä, du är inte ensam. Däremot är du mer än välkommen att visa var dödstraff fungerar. Brottstatistiken i USA, vilket jag antar är ett föredömligt system, går ju som bekant spikrakt.... ja, vart?

Och hur var det med jordbruksstödet? Jag är uppriktigt nyfiken!

Du tror inte detta har ett samband med deras fina vapenpolitik?: "det är min förbannade rätt att bära vapen, så det tänker jag göra, sådetså!"

Visst är jänkarnas brottsstatistik ett kapitel för sig, men vi vet inte hur det hade sett ut UTAN dödsstraff.
(Jag stöder f.ö. inte dödsstraff.)

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Skalman skrev:
Du tror inte detta har ett samband med deras fina vapenpolitik?: ...
...

Dra nu inte för stora växlar på just USA. Kajkyl är mer än välkommen att komma med vilket exempel som helst.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chiefen skrev:
Mja, asso om du talar om Mijailovic så är han inte ifrån baltikum utan "balkan". Men det kan vara jag som tolkat ditt inlägg fel! Sorry i sånna fall.
Det gjorde du. Jag snackade om en gubbe från baltikum.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM