Har du snackat med Mikael igen? Om inte, gör det. Ställ honom mot väggen, säg att du vet att fler har lagt handpenning på samma hoj och fråga vem som har rätt till hojen och vem som får sin handpenning tillbaks.
hehe få handpenningen tillbaka? hehe
Mikael får ingen kredit av ngn ach kredit upplysningen varnar för att ge honom kredit... prio 1... vill ni ha mer detaljer om honom så kan ni som sagt läga in ett pm...
vet ngn ens vem christian är? han är spindeln i nätet, men ingen vet ngt om honom... ngn som har hans uppgifter? trotts att det är han som skicar ut avtalen... hmm
till er som har lagt in en handpenning till dem o börjar bli oroliga kan känna sig trygga i att dessa hojar även kan vara stulna...
1. har ngn sett hojarna?
2. har ngn sett mikael eller christian?
3. jag har fått besked om att den jag la handpenning på (10000) finns klar på måndag, men får inte hämta den eller se den... varför? de har inte tid!
4. ni som ska hämta mc:n imorrn, ska bli skoj o se, för att mikael är i tyskland... så lycka till...
5. vem har köpt en bil av dem? skulle jätte gärna vilja prata med den som sett dessa 2 spöken... du kanske kan lugna ner mig lite?
6 när köptes denna bil?
7 mikaels bilförmedling startades inte förrän den 7maj i år... komiskt va!!! = )
hehe vad ska man säga 10 000:- är 10 000:- men blåsningen man får är ovärderlig...
8. Christian tyckte att jag verkade för orolig för att bli blåst, så han skulle sätta tillbaka mina pengar... o det skulle vara klart för 9timmar sen...
9. INGA PENGAR!
10. polisen skulle säkert få tag på dem, men ngn som inte har en inkomst kan inte betala tillbaka...
hehe se det på den ljusa sidan grabbar...
det regnar ute så vi har ändån ingen nytta av hojarna... = )