+1 på den Freestyle! här är förövrigt tråden som skapat "330 tar alla hojar"-svaren: http://www.zatzy.com/allmaent/367551-hojar-tappar-allt-200km-h.html
Vilken GPZ som helst spöar min V70, vad är problemet?
+1 på den Freestyle! här är förövrigt tråden som skapat "330 tar alla hojar"-svaren: http://www.zatzy.com/allmaent/367551-hojar-tappar-allt-200km-h.html
nä så långt är du med, men du missade kanske att bilen går som att jävla djur?
och du har kanske missat att väldigt få bilar är i närheten av en hoj i prestanda?
Nej det missade jag inte, menar bara att det är inget "nytt" direkt. Bara söka runt lite på tuben så kan man checka hur många videos som helst där bilar steker hojar
Ah då förstår jag hur du menar, de säger annorlunda till hoj iaf. Jag satte ett större aggregat för att det skulle ta längre att få fullt tryck så kurvan dit blir snällare, men det blir annorlunda om man ska dra iväg 200kg eller 1200kg.naj liten turbo börja spola (ladda) fort och ger inte s mkt effekt oftast så du märker inte av de så otorligt mkt. en stor turbo är oftas typ händer inget händer inget och pang där kom alltihop. så menar jg med ketchup..... sen finns de ju gamla skit aggregat som bygger laddtryck dvs dom börjar ladda men behöver kanske 1000 varv på sig från 0 till fullt ladd.. dom e seeeega!
jag tror inte folk igentligen fattar vilket tryck det är i denna bilen.. det går inte jämföra med hoj heller.. sittställningen i bilen är inte ett dugg lik sittställningen på hoj.. hade man lagt 10.000 på instrumentbrädan så hade du inte kunnat ta dom till dej
Varför Volvomotor? Går väl plocka 800 hk ur en audifemma?
hehe.. riktigt skoj tråd o läsa... me håller med dej jonas.. vi hade jävligt kul när vi spela in den o vi blev väl inte jätteförvånade att du skulle dra oss...
men faktum kvarstår... ska man ha potent fordon för minsta stålar så är det hoj som gäller.. så enkelt är det... men jävlar va fränt o ha ha en bil som går så in i helvetes bra...
jag tror inte folk igentligen fattar vilket tryck det är i denna bilen.. det går inte jämföra med hoj heller.. sittställningen i bilen är inte ett dugg lik sittställningen på hoj.. hade man lagt 10.000 på instrumentbrädan så hade du inte kunnat ta dom till dej
Hade man inte fått sedelbunten i halsen
va säger du robban. de är en perfekt bil att äta mjukglass i!!
Meh dra tillbaka till zatzy där du kom ifrån.
1. Rullande start är GAY
2. Du har lagt ner en förmögenhet på bilen
3. Hojarna är standard
Å ja du gissade rätt....tunad bil vs standard hoj......GAY.
Lägg ner samma summa på att tuna hojen å gör om racen.
Jävla tomte!
Meh dra tillbaka till zatzy där du kom ifrån.
1. Rullande start är GAY
2. Du har lagt ner en förmögenhet på bilen
3. Hojarna är standard
Å ja du gissade rätt....tunad bil vs standard hoj......GAY.
Lägg ner samma summa på att tuna hojen å gör om racen.
Jävla tomte!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |