Min bil före & efter *suck*

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
Vad säger man..... :machinegu :finger

Bifogat

• SH1.jpg
    SH1.jpg
    111.1 KB · Visningar: 686
  • SH2.jpg
    SH2.jpg
    105.3 KB · Visningar: 917

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
Vilka jävla as det finns!! Men dom var ju bussiga som inte ställde den direkt på bromsskivorna :rolleyes:

MVH Martin

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Tjuven kan kontakta mig via PM för en snabb affär.

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
Tysken skrev:
Han kanske inte fick med några till sin Ärrrrrr :näsblod
Det är ingen R. Jobbar ju som plåtslagare på volvo så lite mods behöver ju inte kosta allt förmycket.
Fälgarna är billiga R kopior 19" 7900 kr på gummihuset.se

Fixxxer

Ofarlig och alldeles normal
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
-
duckie skrev:
vem ville ha de fula hjulen?

Och här kommer den svenska avundsjukan... :kocko

Sickna jävla as som har mage att göra så. Det finns idioter till allt men samtidigt får man ju se till att vara glad att de inte ställde ner bilen rakt på asfalten.

Laphroaig

Hangaround
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
Njaaa...
Fy fan vad surt...Lider med dig och vet precis hur det känns!
Fast när de lånade mina fälgar så ställde dem bilen på mjölkbackar så främre skivorna var i backen och så hade de försökt lyfta upp en hel sida åt gången så jag fick en intryckt sparklåda också :6surkart

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
Fixxxer skrev:
Och här kommer den svenska avundsjukan... :kocko

Sickna jävla as som har mage att göra så. Det finns idioter till allt men samtidigt får man ju se till att vara glad att de inte ställde ner bilen rakt på asfalten.
Nja vedträna var ju rätt spetsiga så golvet är ju duktigt upptryckt på fyra ställen ( 15 cm på ett ställe). :huvet Det vart även ett hål i golvet efter domkraften dom använt tror jag. Sen får jag ju laga skiten själv, närmaste auktoriserade volvo verkstad är ju där jag jobbar :mad: :mad: :mad:

Laphroaig

Hangaround
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
Njaaa...
Mr o skrev:
Nja vedträna var ju rätt spetsiga så golvet är ju duktigt upptryckt på fyra ställen ( 15 cm på ett ställe). :huvet Det vart även ett hål i golvet efter domkraften dom använt tror jag. Sen får jag ju laga skiten själv, närmaste auktoriserade volvo verkstad är ju där jag jobbar :mad: :mad: :mad:

Ska man se nåt positivt så lär det väl inte bli fusklagat? :gnissla

Edit: Och du lär väl slippa den där enorma väntetiden som vi icke Volvoarbetande människor drabbas av?

Last edited:

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Ajdå, fan vad jobbigt. Du kommer förmodligen få betala mer i självrisk än vad dom tjänar på fälgarna.

duckie skrev:
vem ville ha de fula hjulen?
Antar att du skämtar, men otroligt onödig kommentar :kocko

Fixxxer

Ofarlig och alldeles normal
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
-
Mr o skrev:

Fy fan, vad trist. Känns som om de skitit i att tänka efter.

När de snodde min stereo (efter att ha slagit in rutan på passagerarsidan och sen fått klättra in) så hade de hackat loss den från sitt hål. Trots att nycklarna till den låg i handskfacket (olåst) Dessutom var de någon millimeter ifrån att sätta mejseln i vår ECC och DET hade blivit dyrt.
Korkade puckon som inte kan fatta vad som är mitt och vad som är ditt.

NoPinky>>> Tror knappast att det är något märkvärdigt att påpeka hur fula fälgar man har när de blivit snodda. Det har liksom inte med saken att göra och oftast när man ska hävda sig brukar det vara avundsjukan som sätter sprätt på tangentbordet.

Dickhead

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
jävligt snabb hynda
Fixxxer skrev:
NoPinky>>> Tror knappast att det är något märkvärdigt att påpeka hur fula fälgar man har när de blivit snodda. Det har liksom inte med saken att göra och oftast när man ska hävda sig brukar det vara avundsjukan som sätter sprätt på tangentbordet.

Ja, eller så kallas det ironi men det är uppenbarligen nånting som du inte förstår.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0