Tysken skrev:Tjuven kan kontakta mig via PM för en snabb affär.
Tja nån som behövde dom kanske vad vet jag............duckie skrev:vem ville ha de fula hjulen?
duckie skrev:vem ville ha de fula hjulen?
Det är ingen R. Jobbar ju som plåtslagare på volvo så lite mods behöver ju inte kosta allt förmycket.Tysken skrev:Han kanske inte fick med några till sin Ärrrrrr
duckie skrev:vem ville ha de fula hjulen?
Nja vedträna var ju rätt spetsiga så golvet är ju duktigt upptryckt på fyra ställen ( 15 cm på ett ställe). Det vart även ett hål i golvet efter domkraften dom använt tror jag. Sen får jag ju laga skiten själv, närmaste auktoriserade volvo verkstad är ju där jag jobbarFixxxer skrev:Och här kommer den svenska avundsjukan... :kocko
Sickna jävla as som har mage att göra så. Det finns idioter till allt men samtidigt får man ju se till att vara glad att de inte ställde ner bilen rakt på asfalten.
Mr o skrev:Nja vedträna var ju rätt spetsiga så golvet är ju duktigt upptryckt på fyra ställen ( 15 cm på ett ställe). Det vart även ett hål i golvet efter domkraften dom använt tror jag. Sen får jag ju laga skiten själv, närmaste auktoriserade volvo verkstad är ju där jag jobbar
Antar att du skämtar, men otroligt onödig kommentar :kockoduckie skrev:vem ville ha de fula hjulen?
Fixxxer skrev:Och här kommer den svenska avundsjukan... :kocko
Mr o skrev:Nja vedträna var ju rätt spetsiga så golvet är ju duktigt upptryckt på fyra ställen ( 15 cm på ett ställe). Det vart även ett hål i golvet efter domkraften dom använt tror jag. Sen får jag ju laga skiten själv, närmaste auktoriserade volvo verkstad är ju där jag jobbar
Fixxxer skrev:NoPinky>>> Tror knappast att det är något märkvärdigt att påpeka hur fula fälgar man har när de blivit snodda. Det har liksom inte med saken att göra och oftast när man ska hävda sig brukar det vara avundsjukan som sätter sprätt på tangentbordet.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|