Min bil före & efter *suck*

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
Nurse Ratched skrev:
Jag tycker att dessa fälgar är extremt stilrena och snygga. fina utan att vara "The Fast and the Furious" eller Zatzy
Jepp kunde inte sagt det bättre själv och det kommer att bli lika fälgar igen. :tummenupp

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Nurse Ratched skrev:
Lägg upp en bild på fälgar du tycker är snygga. smaken är som baken. men jag blir nyfiken på din smak. dessutom kan man ju få några tips. Jag tycker att dessa fälgar är extremt stilrena och snygga. fina utan att vara "The Fast and the Furious" eller Zatzy
Spinners. :rolleyes:

Nej, tycker R-fälgarna är snygga.

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Fixxxer skrev:
Känns skönt att fröken duckie (försök till stavning av "duktig" kanske) har insett att det finns andra som regerar i världen. :pannkyss
Stackars sate.
Öh va? Varför skulle Duckie vara en "stackars sate", hon är rolig och äger hoj, du är tråkig och äger ingen hoj, i min bok är du saten.

Fixxxer

Ofarlig och alldeles normal
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
-
sgtpepper skrev:
Öh va? Varför skulle Duckie vara en "stackars sate", hon är rolig och äger hoj, du är tråkig och äger ingen hoj, i min bok är du saten.

Vad vet du vad jag äger och inte äger?
Jag tycker synd om människor som inte kan göra annat än att förlöjliga folk på ett forum. Därav stackars sate! :kocko

Gabor

Guest
sgtpepper skrev:

:D , dessutom är Duckie en otroligt söt å trevlig tjej, kör hoj, och är intelligent, vilket är raka motstsen till vissa andra som hoppar på folk.

Å så är IRONIN inte död, :banana

Duckie, din avatar, snälla..... :7peta, :pannkyss

Gabor

Guest
Mr o skrev:
Jepp kunde inte sagt det bättre själv och det kommer att bli lika fälgar igen. :tummenupp

Risken är stor att de sitter på en utländsk registrerad bil numera, är inte Bjursås genomfart för gästarbetare ??

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
tassen skrev:
Risken är stor att de sitter på en utländsk registrerad bil numera, är inte Bjursås genomfart för gästarbetare ??

Nja inte vet jag om det är så många gästarbetare här har då inte sett allt för många. Desutom är ett par 19" fruktansvärt skrymande så en viss kategori av bil går ju att räkna bort ganska snabbt :hihi
Bärplockarna är ju inte här nu

Gerry

Oturen kan man alltid lita på....
Gick med
19 Jun 2004
Hoj
Hojlös :(
t-rex skrev:
Jag skulle ju misstänka den röda bilen i bakgrunden... Den är ju där jämt!

Det är ju snarare den vita saaben som är skurk, det är ju den som saknas på andra kortet.....

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hur kom det sig att du tog kort strax innan du blev med färlgarna? Samma bil står i bakgrunden, eller är det längre tid mellan korten men det kanske är hyrparkering?

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
Dee_cati skrev:
Hur kom det sig att du tog kort strax innan du blev med färlgarna? Samma bil står i bakgrunden, eller är det längre tid mellan korten men det kanske är hyrparkering?

Jag brukar parkera där och den röda exploren är min grannes....
Första bilden (med hjul) är tagen den 24/5 samma dag fälgarna kom på plats, och den andra samma dag som fälgarna blev stulna...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Koppla batteriet till fälgarna. Rör de fälgarna smäller det....

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0