Jepp kunde inte sagt det bättre själv och det kommer att bli lika fälgar igen.Nurse Ratched skrev:Jag tycker att dessa fälgar är extremt stilrena och snygga. fina utan att vara "The Fast and the Furious" eller Zatzy
Jepp kunde inte sagt det bättre själv och det kommer att bli lika fälgar igen.Nurse Ratched skrev:Jag tycker att dessa fälgar är extremt stilrena och snygga. fina utan att vara "The Fast and the Furious" eller Zatzy
Spinners.Nurse Ratched skrev:Lägg upp en bild på fälgar du tycker är snygga. smaken är som baken. men jag blir nyfiken på din smak. dessutom kan man ju få några tips. Jag tycker att dessa fälgar är extremt stilrena och snygga. fina utan att vara "The Fast and the Furious" eller Zatzy
Öh va? Varför skulle Duckie vara en "stackars sate", hon är rolig och äger hoj, du är tråkig och äger ingen hoj, i min bok är du saten.Fixxxer skrev:Känns skönt att fröken duckie (försök till stavning av "duktig" kanske) har insett att det finns andra som regerar i världen.
Stackars sate.
sgtpepper skrev:Öh va? Varför skulle Duckie vara en "stackars sate", hon är rolig och äger hoj, du är tråkig och äger ingen hoj, i min bok är du saten.
sgtpepper skrev:Öh va? Varför skulle Duckie vara en "stackars sate", hon är rolig och äger hoj, du är tråkig och äger ingen hoj, i min bok är du saten.
Mr o skrev:Jepp kunde inte sagt det bättre själv och det kommer att bli lika fälgar igen.
tassen skrev:Risken är stor att de sitter på en utländsk registrerad bil numera, är inte Bjursås genomfart för gästarbetare ??
Hade vart "skoj" att se "19 på en Trabant.Mr o skrev:Bärplockarna är ju inte här nu
Jobbigt när bakdäcken skrapar i framdäcken.hållundan skrev:Hade vart "skoj" att se "19 på en Trabant.
t-rex skrev:Jag skulle ju misstänka den röda bilen i bakgrunden... Den är ju där jämt!
Dee_cati skrev:Hur kom det sig att du tog kort strax innan du blev med färlgarna? Samma bil står i bakgrunden, eller är det längre tid mellan korten men det kanske är hyrparkering?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|