Min Suzuki RGr har skurit!

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
Oljan är det garanterat inget fel på, eftersom den genomgått alla kontroller som den behöver göra . Men eftersom kolven inte är bytt på i runda slängar 2300 mil så kanske det inte var konstigt att den gick åt skogen ? .

För övrigt är ni sporthojare ett roligt släkte, som inte skriver något vettigt när man lyfter sin egen tråd för att berätta hur det går :] .

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
agneman skrev:
Oljan är det garanterat inget fel på, eftersom den genomgått alla kontroller som den behöver göra . Men eftersom kolven inte är bytt på i runda slängar 2300 mil så kanske det inte var konstigt att den gick åt skogen ? .

För övrigt är ni sporthojare ett roligt släkte, som inte skriver något vettigt när man lyfter sin egen tråd för att berätta hur det går :] .
nehe?... :gråta och jag som trodde att jag gjorde en bra insatts.. :hihi

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
philsson skrev:
nehe?... :gråta och jag som trodde att jag gjorde en bra insatts.. :hihi

Haha ingen fara ^^ .

Jag tänkte dessutom borra upp kanalera men det fanns inte speciellt mkt att gå på .

Btw - Funderar på att aldrig sälja skiten . Får ingenting för den så kan likaväl behålla som moppe till framtida ungar och sånt tjafs :D . :yoparty

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
agneman skrev:
Haha ingen fara ^^ .

Jag tänkte dessutom borra upp kanalera men det fanns inte speciellt mkt att gå på .

Btw - Funderar på att aldrig sälja skiten . Får ingenting för den så kan likaväl behålla som moppe till framtida ungar och sånt tjafs :D . :yoparty
Haha.. då tänker vi lika.. :lol Fast jag får ju lite för min i af.. :rolleyes: .. Säger vi.

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
Idag får jag sista delen, ett jävla nållager till kolvbulten . Blev så sur på mina vänner (Yikes, pjerra & mito_4_ever) när de skulle ut å köra, så nu får jag ligga i här ...

Kommentaren som tog hårdast var från mito_4_ever, som tyckte jag kunde åka nållager till kalmar :4skrika

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning