Min Suzuki RGr har skurit!

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
Oljan är det garanterat inget fel på, eftersom den genomgått alla kontroller som den behöver göra . Men eftersom kolven inte är bytt på i runda slängar 2300 mil så kanske det inte var konstigt att den gick åt skogen ? .

För övrigt är ni sporthojare ett roligt släkte, som inte skriver något vettigt när man lyfter sin egen tråd för att berätta hur det går :] .

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
agneman skrev:
Oljan är det garanterat inget fel på, eftersom den genomgått alla kontroller som den behöver göra . Men eftersom kolven inte är bytt på i runda slängar 2300 mil så kanske det inte var konstigt att den gick åt skogen ? .

För övrigt är ni sporthojare ett roligt släkte, som inte skriver något vettigt när man lyfter sin egen tråd för att berätta hur det går :] .
nehe?... :gråta och jag som trodde att jag gjorde en bra insatts.. :hihi

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
philsson skrev:
nehe?... :gråta och jag som trodde att jag gjorde en bra insatts.. :hihi

Haha ingen fara ^^ .

Jag tänkte dessutom borra upp kanalera men det fanns inte speciellt mkt att gå på .

Btw - Funderar på att aldrig sälja skiten . Får ingenting för den så kan likaväl behålla som moppe till framtida ungar och sånt tjafs :D . :yoparty

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
agneman skrev:
Haha ingen fara ^^ .

Jag tänkte dessutom borra upp kanalera men det fanns inte speciellt mkt att gå på .

Btw - Funderar på att aldrig sälja skiten . Får ingenting för den så kan likaväl behålla som moppe till framtida ungar och sånt tjafs :D . :yoparty
Haha.. då tänker vi lika.. :lol Fast jag får ju lite för min i af.. :rolleyes: .. Säger vi.

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
Idag får jag sista delen, ett jävla nållager till kolvbulten . Blev så sur på mina vänner (Yikes, pjerra & mito_4_ever) när de skulle ut å köra, så nu får jag ligga i här ...

Kommentaren som tog hårdast var från mito_4_ever, som tyckte jag kunde åka nållager till kalmar :4skrika

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy