Mina hundar har tjuvparat sig

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Fixxxer skrev:
Du vet om att man kan bli åtalad för förtal, eller?

Det är skillnad på förtal och förolämpningar, det är inte din rättighet att inte bli förolämpad. Det vi påpekat är att du är "lill-hitler" när du direkt säger att man måste ta bort en massa söta valpar ifall dom inte är rasrena. Det är ju inte en så hemskt dålig jämförelse.

Fixxxer skrev:
Det är helt OK av dem att säga sin åsikt, men jag får inte uttrycka min? Jamen, Sverige var fritt sist jag kollade. Märklig attityd.
Har man inget att komma med i en tråd kan man väl hålla käften om man inte besitter den kunskapen ang trådens ämne?

Senast jag kollade så verkade det som att det är endast du som får uttrycka dig i den här tråden eftersom att ingen annan får ha åsikter i ämnet eftersom att du kan det mesta för att inte säga allt angående hundavel och vilka djur som har rätt att leva eller inte. :Bugar
 
Last edited:

Fixxxer

Ofarlig och alldeles normal
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Nykvarn
Hoj
-
honkiie skrev:
Det är skillnad på förtal och förolämpningar, det är inte din rättighet att inte bli förolämpad. Det vi påpekat är att du är "lill-hitler" när du direkt säger att man måste ta bort en massa söta valpar ifall dom inte är rasrena. Det är ju inte en så hemskt dålig jämförelse.



Senast jag kollade så verkade det som att det är endast du som får uttrycka dig i den här tråden eftersom att ingen annan får ha åsikter i ämnet eftersom att du kan det mesta för att inte säga allt angående hundavel och vilka djur som har rätt att leva eller inte. :Bugar

Jag är varken LillHitler, nazist eller rasist. Riktigt vidirga påståeenden som jag lätt kan polisanmäla er för. Det har skett förut och kan ske igen. Utan problem.
Om ni inte fattar det är ÄR ni hjärndöda. Valpar är söta, ja. Det är människans fel som avlar på dem och jag anser att oönskade valpar ska tas bort istället för att lämpas över på första bästa människa.
Det är vad jag ANSER, min TRO och MINA TANKAR. Men det är härligt att se hur folk kan klumpa ihop sig och spy galla och sen när jag gör likadant så får man diverse påhopp. Tänk, vilken bisarr värld vi lever i.
Och när man inte ens kan skriva och berätta om att "så här fungerar hundvärlden" så kan ni inte ens förstå det? Inte mina problem om folk inte är läskunniga eller inte kan förstå ren svenska.

Folk som KAN avel och folk som inte hoppar på andra kan gärna få skriva.

Förövrigt blir detta mitt sista inlägg eftersom det börjar bli tjatigt att upprepa mig gång på gång på gång på gång på gång.
 
Last edited:

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Fixxxer skrev:
Jag är varken LillHitler, nazist eller rasist. Riktigt vidirga påståeenden som jag lätt kan polisanmäla er för. Det har skett förut och kan ske igen. Utan problem.

Jag tror inte du kan anmäla för förtal och jag tror att om du kan det så är det nog inget du ska skryta med då ganska många kan anmäla dig för förtal då också :7peta :pannkyss
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va var det inte så att de igentligen handlade om att en persons hundar hade parat sig :confused: och sen vart de nån allmän diskution om katt och hundavel...orkade tyvärr inte läsa allt eftersom det var så många och väldigt långa inlägg...men visst var de en del påhopp på en del pga av deras åsikter :rolleyes: aja missi nassa och jag ska inte vara djup nu :D

Poängen är den att olyckor händer i djurens värd...jag hoppas du får ett par snygga valpar och har dom itne redan blive bokade (om tiken vart dräcktig) så hör av dej jag är lite inrtesserad av att skaffa en rottis....

:tummenupp grattis till hmmm harkel pappa lyckan :)
 

Braxen

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2004
Ort
Norrköping
Hoj
RD125twin
A-star skrev:
Nu drar vi ett streck över denna "Fadäs"och så pratar vi om tjuvparningar igen//P :hej
Näää, då kan ju jag inte bli åtalad för förtal av henne som vräkt ut sig grövre saker än Stalin och även gjort sig skyldig till hets mot hundgrupp! :hihi
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Fixxxer skrev:
Jag är varken LillHitler, nazist eller rasist. Riktigt vidirga påståeenden som jag lätt kan polisanmäla er för. Det har skett förut och kan ske igen. Utan problem.
Jajävlar. Det här vill jag verkligen se.
Fixxxer skrev:
Förövrigt blir detta mitt sista inlägg eftersom det börjar bli tjatigt att upprepa mig gång på gång på gång på gång på gång.
Äh, du ljuger ju bara.
 

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hjo
Hoj
R1 me lite godis
varför får man en uppfattning om att fixxxer är väldigt djupt nerkörd i just rottweiler å enbart den rasen?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top