minimoto i tulling 25/01 kl 12:oo

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
minimoto i tulling 25/01 OBS. tid ändrad till 14:00

jag och några polare har fått nog :rofl , av snö och tänkte åka lite minimoto på tulling 2004-01-25, kl14:00 det vore roligt om det kom lite sporthojsfolk dit så kanske man kunde årdna en liten turnering. vi ska i alla fall dit så det är bara och komma och inbilla dig inte att du inte har råd, det är ju mellan lön och räkningarna :D . mildra din abstinens.

OBS:tiden ändrad till 14:00 för banan var bokad, ocså kan ju även de som är lite morgontrötta komma.

Last edited:

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Jättebra datum, verkligen.

Bara så att SH-festen är dagen innan och folk kommer :fyllisar en hel del och vara :död dan efter.

Byt dag! :fatta! :D

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
sege skrev:
Jättebra datum, verkligen.

Bara så att SH-festen är dagen innan och folk kommer :fyllisar en hel del och vara :död dan efter.

Byt dag! :fatta! :D
kommer inte byta dag om inte alla mina polare önskar så, men det kommer fler tåg, ju närmare våren, destå tätare tulling intevaller :tuttar

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
holy shit.. =) halvdyrt kanske.... Jag kanske kommer förbi... beror på mitt tillstånd.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Swedie skrev:
holy shit.. =) halvdyrt kanske.... Jag kanske kommer förbi... beror på mitt tillstånd.
Inte dyrt alls, efter 5 ggr 6 minuter kommer du att vara helt slut & lycklig, lägger hellre 300 spänn på detta än att betala inträde, graderob & dricka 3 öl på en klubb... det är dyrare :D

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
Swedie skrev:
jo det är bara att komma, om du inte har kört minimoto förut kommer du få en upplevelse som heter duga.

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Det låter kul. Synd bara att det är under mc-mässan samt dagen efter SH-festen. Lite dåligt tajmat. Men det kanske kommer fler tillfällen?

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Låter kul! Får jag vara med? Kör ni i skinnställ eller overaller? PM'a mig tel nr eller lämplig kontaktinfo

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
a just ja... jag har inget skinnställ juh! :( (får ett snart) går det bra med jacka endast och .. typ knäskydd (hockey)?

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Stället tillhandahåller nog overaller, hjälmar och skydd. Frågan är om det inte är smidigare att köra i overall

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
a just ja... jag har inget skinnställ juh! :( (får ett snart) går det bra med jacka endast och .. typ knäskydd (hockey)?
Dom som hyr ut håller med nylonoveraller och plastskydd, men eftersom jag kör som en galning så vurpade jag där i nylonställ, brände ryggen och slog axeln ur led, 3 månaders rehab... numera kör jag alltid med full mc mundering och ryggskydd.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
GSXR1100R skrev:
Dom som hyr ut håller med nylonoveraller och plastskydd, men eftersom jag kör som en galning så vurpade jag där i nylonställ, brände ryggen och slog axeln ur led, 3 månaders rehab... numera kör jag alltid med full mc mundering och ryggskydd.
Kommer du nästa söndag så jag kan filma dina mördarmanövrer? :D :tummenupp

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Swedie skrev:

Om det gick bra på din avatar så går det säkert bra på minimoto också! ;)

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
oscar skrev:
Om det gick bra på din avatar så går det säkert bra på minimoto också! ;)
Det ser ut som om vi kör den 25/1

Behöver vi anmäla oss eller kan vi bara komma till Tullinge 12.00 :va

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
hack hack hack! kanske var ni en hackspett i förra livet? åååå så roligt! *bu ha å osv*

Min avatar fejkad säger vi... den speglar ej verkligheten.

Jag tror jag kommer köra minimoto, ... vi får se.. Jag skulle vilja ha nån kameraman med mig, så jag kan få mig filmad när jag kraschar å wheelar in i vägen m.m

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
hack hack hack! kanske var ni en hackspett i förra livet? åååå så roligt! *bu ha å osv*

Min avatar fejkad säger vi... den speglar ej verkligheten.

Jag tror jag kommer köra minimoto, ... vi får se.. Jag skulle vilja ha nån kameraman med mig, så jag kan få mig filmad när jag kraschar å wheelar in i vägen m.m
Kalle kommer ju att filma :tummenupp Men du kommer säkert att vara för bakis & skakis för att köra, det ryktas att du gillar att sova bort hela söndagar :hihi

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning