nej ni behöver inte anmäla er, det är droppin, så det är bara att komma och vi kommer säkert att vara där till 15:30 så kommer man lite sent så kan man säkert hoppa in någonstans. jag sätter ut en bild på mig själv så att ni kan känna igen mig.GSXR1100R skrev:Det ser ut som om vi kör den 25/1
Behöver vi anmäla oss eller kan vi bara komma till Tullinge 12.00
Bra då kan man ta ett par till på Lördag kvällhermes skrev:OBS:tiden ändrad till 14:00 för banan var bokad, ocså kan ju även de som är lite morgontrötta komma.
GSXR1100R skrev:Dom som hyr ut håller med nylonoveraller och plastskydd, men eftersom jag kör som en galning så vurpade jag där i nylonställ, brände ryggen och slog axeln ur led, 3 månaders rehab... numera kör jag alltid med full mc mundering och ryggskydd.
Kör inte som jag gör så klarar du digGrädde skrev:Vågar man åka dit och prova om man bara får såna skydd att åka i
Lite jobbigt om man vurpar och så händer det som i ditt fall
GSXR1100R skrev:Kör inte som jag gör så klarar du dig
Hjälmen har man stor nytta av. Åtminstonde om man håller för hög fart på startrakan, parkerar hojen mot däckvallen och fortsätter för att nicka deras klubbstuga.Grädde skrev:Näe jag kommar nog köra värre
Ace Niki skrev:Det är nästan omöjligt att INTE slå sig när man åker minimoto... GSXR1100R's lösning på problemet rätt så vettigt (åka med ryggskydd och ställ med ordentliga skydd).
Synd att jag har så dåligt med pengar.. men kan jag inte hålla mig så kommer jag ut till Tullinge nästa söndag. Man behöver kanske inte köra ett GrandPrix för 500 spänn eller vad det nu kostar nuförtiden.
Jag kommar dra dit farsan och burna lite hehe.Swedie skrev:Jag bara måste köra, så är det! Så jag kommer vara där!
Grädde skrev:Jag kommar dra dit farsan och burna lite hehe.
Han har typ aldrig race'at i hela sitt liv
hörru, har du Grädde i huvet? sicken fråga... läs titeln på tråden.Grädde skrev:Föresten kan man köra minimoto då?
Han har bara kört min grusbusare på grusvägen utanför huset och sen lite 80:talare i grekland på en semester
Swedie skrev:hörru, har du Grädde i huvet? sicken fråga... läs titeln på tråden.
Skitenkelt att köra, bara att gasa och bromsa & klota, ingen koppling.Grädde skrev:Vad menar du?
Jag menade så att jag undrade om det är svårt att åka minimoto och om man behöver ha lite erfarenhet av hojåkning
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|