Kreuger
Team CaWalli Kawasaki Superbike
När jag prata med dem på telefon tidigare förstod jag det som att de skulle ha de flesta minohojarna på mässan så det skulle bara finnas några stycken kvar i hallen. Bäst ni kollar så de hinner få tillbaka dem till 14 på söndagen. Sen brukar det vara max 7 på banan samtidigt. De pratade också om en prishöjning som skulle ske nu nångång i samband med mässan så ni vet. Plus att pokaler inte längre skulle ingå utan kosta extra. Det var dock inte bestämt vilket datum ändringen skulle ske då.
Vad gäller utrustning rekomenderar jag ryggskydd, jag hade även min egna jacka under overallen men det är inte lika nödvändigt. Helställ kan nog blir lite knöligt. Det går inte att ha sina riktiga stövlar, de är för stela och går inte att bryta upp på fotpinnarna. Ha små låga mjuka jumpadojor, funkar bäst. Jag tyckte även det var skönt att ha mina egna tajta ofodrade sommarhandskar i skinn istället för vantarna man kan låna där.
Ha så kul nu och filma alla klotningar!!
Vad gäller utrustning rekomenderar jag ryggskydd, jag hade även min egna jacka under overallen men det är inte lika nödvändigt. Helställ kan nog blir lite knöligt. Det går inte att ha sina riktiga stövlar, de är för stela och går inte att bryta upp på fotpinnarna. Ha små låga mjuka jumpadojor, funkar bäst. Jag tyckte även det var skönt att ha mina egna tajta ofodrade sommarhandskar i skinn istället för vantarna man kan låna där.
Ha så kul nu och filma alla klotningar!!