ey! jag har inge ryggskydd juh! måste ha ett sånt.. doh! blirå köpa...
Om du kommer ska du få en försmak av din kommande RR karriär, vi tävlar om den snyggaste vurpan och det största blåmärketSwedie skrev:ey! jag har inge ryggskydd juh! måste ha ett sånt.. doh! blirå köpa...
GSXR1100R skrev:Dom som hyr ut håller med nylonoveraller och plastskydd, men eftersom jag kör som en galning så vurpade jag där i nylonställ, brände ryggen och slog axeln ur led, 3 månaders rehab... numera kör jag alltid med full mc mundering och ryggskydd.
Anneli skrev:Ja säger ju att de e livsfarligt..
motardnisse skrev:Vilka då? De bakom styret eller pocketbiken??
Inte om man har full mundering med ryggskydd & kinky läder på sig, ryggskydd är superviktigt eftersom man ofta slår runt när man provar wheeliesAnneli skrev:Ja säger ju att de e livsfarligt..
va faan har du en egen minimoto, de e ju fusk, men jag åker nog ifrån dig i alla fallGSXR1100R skrev:Får man köra på banan i Tullinge med sin egen Minimoto om man pyntar en hundring eller nåt
Jag kör med T4 däck = bakelitpuckar som sladdar & släpper, jag blir säkert varvad av samtligahermes skrev:va faan har du en egen minimoto, de e ju fusk, men jag åker nog ifrån dig i alla fall
OBS:tiden ändrad till 14:00 för banan var bokad, ocså kan ju även de som är lite morgontrötta komma.
Robban W skrev:Jag kommer ner, kanske kör jag oxå. Får se vad jag känner för.
GSXR1100R skrev:Dom som hyr ut håller med nylonoveraller och plastskydd, men eftersom jag kör som en galning så vurpade jag där i nylonställ, brände ryggen och slog axeln ur led, 3 månaders rehab... numera kör jag alltid med full mc mundering och ryggskydd.
JohanR skrev:hur många kan köra samtidigt... vi är nog två som vill pröva...
Jag vurpade på Tullinge för ett par år sedan iklädd deras nylonställ & sk skydd, 3 månaders rehab (brände sönder ryggen), hade jag haft skinnställ & ryggplatta hade jag klarat mig helt oskadd.soppatorsken skrev:Jag tror att men kan starta åtta st delat på två led.
Och seriöst, men behöver inga skydd mer än de som finns där.
Om man inte är sån som har dobbar på skorna såfort det blir minusgrader.
GSXR1100R skrev:Men du kör väl som en gammal kärring och då räcker det med nylonställ & skejtarskydd
/Jag ska mosa dig... *Kanske*
valmers kolla en gång tillSwedie skrev:kan ni tre, GSXR1100R, Valmers, Soppatorsk o säkert fler ... sluta med eran uppenbara retningstävling?
OBS:tiden ändrad till 14:00 för banan var bokad, ocså kan ju även de som är lite morgontrötta komma.Swedie skrev:Det får inte komma för många nu!
Äh, jag är bara van att valmers ger sig på dig så jag tog för givet att han var med o fajtades.GSXR1100R skrev:valmers kolla en gång till
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|