Maverick_ou812 skrev:
Köp gärna en miniskylt, dölj plåten bakom hjulet, men för guds skull, gnäll inte om det, nämn det inte ens. Betala och se glad ut!
Precis, bara och gräva i plånboken, bryta ihop och gå vidare.
Varför köra ifrån polisen för futtiga 400 kr? Även om ni räserbajsare är hur skickliga som helst med era hojjar så KAN det hända något. Skyll inte på att polisen ska prioritera annat, dom gör sitt jobb när tillfälle ges. Är en usel bortförklaring att påstå att polisen har bättre för sig med t.ex rån, mord mm. Hur ofta utreder en trafikpolis ett rån eller mord?
Är inte något vitt lamm jag heller men jag väljer mina tillfällen när det går fortare än vad farbror blå gillar så man minimerar risken att andra ska råka illa ut OM det skulle hända nåt. försöker i alla fall att använda insidan av huvudet.
Kom själv i 140 på en 70-väg på landet för några dagar sedan. Efter en kurva står det poliser ett par hundra meter fram, inte fan hade jag en tanke på att nita och göra helt om. Visst ett "Shit" sades men det var bara en alkotest. Sen en trevlig polis som tyckte jag skulle vrida gasen lite mer åt andra hållet.
Gör vad fan ni vill med era hojjar men klaga inte om ni åker fast för nåt som inte är lagligt.