HanneZ skrev:Haha, man undrar om en del är sanna.
Chrolo verkar ha en skön attityd!! De behövs antagligen när man handskas med sporthoj-idioter varje dag.
/ Hannes
Kan bara hålla med!
HanneZ skrev:Haha, man undrar om en del är sanna.
Chrolo verkar ha en skön attityd!! De behövs antagligen när man handskas med sporthoj-idioter varje dag.
/ Hannes
Swedish Viper skrev:Kom själv i 140 på en 70-väg på landet för några dagar sedan. Efter en kurva står det poliser ett par hundra meter fram, inte fan hade jag en tanke på att nita och göra helt om. Visst ett "Shit" sades men det var bara en alkotest. Sen en trevlig polis som tyckte jag skulle vrida gasen lite mer åt andra hållet.
Mar skrev:Ganska givnade tråd detta faktist :corn
NoPinky skrev:Det sade jag till en på jobbet.
Till svar fick jag att man kan ta betalt också...
Arctic#1 skrev:Kissass...........
Arctic#1 skrev:Jag skyller inte på den enskilda snut, men det verkar som det ar mera populart at jaga fartsøvertredare och mini skyltar eftersom riktiga kriminella ar "Farliga"......Sen at det ar en viss typ manniskor som vill bli snut ar ju en annan sak......Buhu der såg jag et hemskt farligt miniskylt osv osv......
Stephen skrev:Har läst igeom hela tråden och sitter och skakar på huvudet åt vissa här...
Herrejävlar, ditt inlägg kvalar lätt in bland de tio mest pinsamma inläggen på SH. Jag sitter fan här och rodnar å dina vägnar. Är du på riktigt?R-1000 skrev:Så löjligt när mc snutar tror att dom är bättre än andra förare, du tror säkert att du kan hänga på en hyfsad förare som sitter på en snabbare R-hoj,,ta o väx upp lite lilla munkätar pojken och sluta överskatta dig själv,,,en dag när du jagar nån så kommer säkert hans polare att köra ifrån dig i en kurva med knät i backen och solen i ögat för att retas lite,,,då kanske du börjar förstå att du inte är en rr förare som du själv verkar tro att du är...peace!
Arctic#1 skrev:Grow up? jag ar fødd 68 så jag ar nog vuxen...jag kanner inte chrolo men uttalar mig efter dom snutar jag treffat på i mina 36år och majoriteten av dom ar ratt korkade ,nitiska, paragraf ryttare..ps vi måste inte besiktiga hojar i norge (och dom hetar Biltilsynet)
JAg började också undra.. Såg ingen ironi-smliey någonstans..sgtpepper skrev:Herrejävlar, ditt inlägg kvalar lätt in bland de tio mest pinsamma inläggen på SH. Jag sitter fan här och rodnar å dina vägnar. Är du på riktigt?
Jag tycker att han ska fortsätta. Han är ju en rikctig idol, förebild och hyvens kille.sgtpepper skrev:Herrejävlar, ditt inlägg kvalar lätt in bland de tio mest pinsamma inläggen på SH. Jag sitter fan här och rodnar å dina vägnar. Är du på riktigt?
Så löjligt när jag tror att jag är bättre än andra förare, jag tror säkert att jag kan hänga på en hyfsad förare som sitter på en snabbare R-hoj,,jag borde ta o växa upp lite, jag är en riktig munkätar pojke och borde sluta överskatta mig själv,,,en dag när jag jagar nån ännu hefftigare snubbe så kommer säkert hans polare att köra ifrån mig i en kurva med knät i backen och solen i ögat för att retas lite,,,då kanske jag börjar förstå att inte ens jag är en rr förare som jag själv verkar tro att jag är...peace!
hållundan skrev:En sak som jag undrar lite över...
Varför miniskylt, EGENTLIGEN?! Ser du skylten när du kör? Jag ser inte min. Jag märkte inte ens att min originalskylt flög åt skogen igår...
Du är nog mer pinsam som tror annat,,,bara dom som inte kan köra som är så rädda för mc snuten, du verkar ju vara en av dom som inte kan,,så please stfu...sgtpepper skrev:Herrejävlar, ditt inlägg kvalar lätt in bland de tio mest pinsamma inläggen på SH. Jag sitter fan här och rodnar å dina vägnar. Är du på riktigt?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|