Missa inte Stockholms Fittfestival

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag orkade inte läsa noggrant men vid en första genomskumning så verkar det väl vettigt?
Till stor del så. Även om småaktiga militantsurfitterier lyser igenom här och där.
Dock tycker jag att det är sorgligt att mycket av det som är vettigt behöver nämnas då mycket av det borde vara självklarheter.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Håller med, men jag trodde den sexuella revolutionen redan var historia?

Mjo, det har devolverat lite också. Med dagens tjejer som har orörd vagina men rövhål som en äggkopp och som aldrig har sett vilken färg deras könshår har.
Man får ha det så om man vill det själv, inget fel i det. Felet kommer när man har det så för att man tror att andra vill ha det så.

Edit: feberstavning.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Mjo, det har devolverat lite också. Med dagens tjejer som har orörd vagina men rövhål som en äggkopp och som aldrig har sett vilken färg deras könshår har.
Man får ha det så om man vill det själv, inget fel i det. Felet kommer när man har det så för att man tror att andra vill ha det så.

Lite det jag ville komma till, sorgligt att det 2014 behöver skrivas över huvud taget.

Fast jag tror inte det är så farligt som många vill få det till-

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton

Som en äggkopp? Men det är väl trevligt? :D Inte som ett bottenlöst sjunkhål fullproppad med kläggig arvsmassa iaf!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Glöm inte festivalen nu!

Vill man läsa mer om muffar kan man göra det här på "Fittlistan"; nån sida från "Kultureliten" som en bekant till mig var så vänlig och slängde upp på FB. Där kan man lära sig en hel massa saker, speciellt ni som bär runt på en muff.

http://www.kultureliten.nu/fittlistan/

Massor med bilder och snask!

Vad är fel med detta?
De använder ett barnsligt språk, men riktar väl sig till tonåringar.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Håller med, men jag trodde den sexuella revolutionen redan var historia?

Till stor del så. Även om småaktiga militantsurfitterier lyser igenom här och där.
Dock tycker jag att det är sorgligt att mycket av det som är vettigt behöver nämnas då mycket av det borde vara självklarheter.

Jag frågar alla på samma gång. Jag har uppfattat det som att allt detta riktar sig till tonåringar.
Är det en missuppfattning från min sida?
Det är tråkiga uttryck och tramsiga ordval, men vad har vi "vuxna" med det att göra?

All denna information behövs absolut. Tjejer i tonåren pratar inte om sin kropp på det sättet. Allt är tabu och allt ska man skämmas över.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag frågar alla på samma gång. Jag har uppfattat det som att allt detta riktar sig till tonåringar.
Är det en missuppfattning från min sida?
Det är tråkiga uttryck och tramsiga ordval, men vad har vi "vuxna" med det att göra?

All denna information behövs absolut. Tjejer i tonåren pratar inte om sin kropp på det sättet. Allt är tabu och allt ska man skämmas över.

Ja. Läs min text igen. Sista stycket då.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ja. Läs min text igen. Sista stycket då.

Jag blev nog lite förvirrad här :confused: Är det inte så att denna Fittfestival riktar sig till tonåringar?
Förhoppningsvis är de en majoritet av de som gör saker för att de tror att det är vad andra vill eller gör.

"Man får ha det så om man vill det själv, inget fel i det. Felet kommer när man har det så för att man tror att andra vill ha det så."

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Har nån varit och kollat på festivalen?
Är den för militanta vaginor eller ät det för tonåringar?
Finns det ingen sexualkunskap i skolan längre?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag blev nog lite förvirrad här :confused: Är det inte så att denna Fittfestival riktar sig till tonåringar?
Förhoppningsvis är de en majoritet av de som gör saker för att de tror att det är vad andra vill eller gör.

"Man får ha det så om man vill det själv, inget fel i det. Felet kommer när man har det så för att man tror att andra vill ha det så."

Tjejer oavsett ålder har väl en förmåga att göra saker för att vara andra till lags. Frågan är vad det kommer ifrån, uppfostran, samhället eller om det helt enkelt är instinktivt. Jag själv kan vara sån men jag vet vad det beror på så det är något jag själv måste jobba med. Ingen annan kan få mig att förändra mitt eget liv.
Sen får jag väl en del hjälp på traven nu när jag är i ett förhållande där jag inte utnyttjas för min snällhet.
Jag har lärt mig att säga ifrån mer både på min arbetsplats, till min familj och mina vänner.

Jag säger inte att alla är så men många tjejer är det. Jag vet tjejer som har haft en galet bra uppväxt där de alltid lärt sig att säga ifrån och ändå försöker de vara alla tills lags utanför familjen.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Jag syftade på den lilla manualen som starstriker länkade till.
Vad festivalen som sådant riktar sig till bryr jag mig inte om dessmer. Jag tycker en sådan debattform är lite tramsig.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag syftade på den lilla manualen som starstriker länkade till.
Vad festivalen som sådant riktar sig till bryr jag mig inte om dessmer. Jag tycker en sådan debattform är lite tramsig.

:) Den trodde jag också riktade sig till tonåringar just på grund av språket som används.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
:) Den trodde jag också riktade sig till tonåringar just på grund av språket som används.

Kanske det. Det är väl bra att ungdomarna har något att rikta sin energi på. Det är bra om de är stolta över sin lilla skinnvik och kan prata om den på ett avslappnat vis. Emellertid finner jag att världen har större problem än om ungdomarna vågar säga fitta eller inte. Men var och en blir salig på sitt.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!